Ahad, April 13, 2014


Heh!!! Siapa kata kumpulan yang dikenali sebagai SRI tu memihak kepada Si Azmin ni? Kalau betul kumpulan SRI ni berada dalam kumpulan dia, tak mungkin dia rasa terancam.

Jika kita baca kenyataan media yang dibuat oleh Si Azmin ni, nampak sangat yang memang cuak dengan ancaman yang mampu diberikan oleh kumpulan tersebut.

Maka sebab itulah dia mengkritik tindakan pihak terbabit yang membentuk kumpulan atau pakatan dalam pemilihan parti kali ini. Nak pulak kumpulan SRI tu sendiri.
"Pembentukan pakatan atau kumpulan tidak sihat kepada masa depan parti. Akhirnya yang akan menentukan masa depan parti adalah anggota parti bukan kumpulan...bukan kartel...bukan pasukan," katanya kepada pemberita di ibu pejabat PKR, di sini, hari ini.
Tapi, inilah sifat RETORIK puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Bila orang lain buat, dia marah. Sebaliknya, kalau dia sendiri buat, tak de pulak dia nak cakap apa - apa.

Itulah sifat yang cukup IRONIK dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Dia kritik orang sedangkan diri dia sendiri pun buat benda yang sama. Kan nampak sangat tak adilnya tu?

Realitinya, semua orang tau yang Si Azmin ni memang ada kumpulan dia sendiri dan kumpulan tu yang selalu buat kerja untuk dia selama hari ini.

Kalau kita lihat sewaktu bantahan serta kecaman yang dibuat terhadap Si Khalid Ibrahim tu pun datangnya dari kumpulan penyokong Si Azmin ni sendiri.

Diantara yang berada dalam kumpulan Si Azmin ni ialah Si Zuraidah Mak Lampir, Xavier Jayakumar, Suhaimi Shafie dan Abdullah Sani. Mereka ni tulang belakang Azmin.

Jadinya, untuk apa lagi Si Azmin ni nak pertikaikan pasal orang lain sedangkan diri dia sendiri sejak sebelum ni memang dah ada kumpulan atau pakatan dia sendiri?

Kalau setakat cakap kat orang je tak guna Azmin oi!!! Cermin diri sendiri tu dulu. Baru la dia layak nak pertikaikan orang lain. Sendiri yang cari penyakit, sekarang sendiri tanggung la!!! Jangan asyik nak salahkan orang je tak tentu pasal!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal13 April 2014 pada 7:47 PTG

    Alah ...semua tu opera cina...cheng,cheng,chennnnnggggggg...... oink,oink,oink....kahkahkah....

    BalasPadam
  2. Kita perlu sokong siapa sahaja di kalangan mereka asalkan sokongan itu mampu rebah dan musnahkan puak ini supaya malaysia lebih aman - jika puak ini tiada, mudah sikit nak taji dap

    BalasPadam
  3. Pkr bergaduh pun dalam parti je..tapi rakyat selangor masih kuat sokong pkr pas dap...apa susah..rakyat tak kisah lah nak gaduh ke apo..asal umno tak leh selangor...

    BalasPadam
  4. Pkr bergaduh pun dalam parti je..tapi rakyat selangor masih kuat sokong pkr pas dap...apa susah..rakyat tak kisah lah nak gaduh ke apo..asal umno tak leh selangor...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping