Rabu, April 23, 2014


Heh! Cakap banyak tak guna dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Buang masa je. Adalah lebih baik sekiranya tindakan yang lebih tegas diambil.

Setakat nak desak suruh diorang kemukakan bukti, sampai kiamat pun belum tentu diorang mampu buat. Kalau suruh bercakap dan buat fitnah pada orang, boleh la.

Bab nak buat cerita, puak - puak Pakatan Haramjadah ni memang pandai. Benda yang kecik pun diorang boleh jadikan besar. Tu pasal 4cm punya cerita boleh pusing satu dunia.

Jadi adalah disarankan kepada Tun Daim supaya mengambil tindakan yang lebih tegas terhadap Si Sam Ketot tu dan saman dia kerana membuat dakwaan yang bukan - bukan. Baru la dia terkencing dalam seluar dibuatnya!!!
KUALA LUMPUR -  Bekas Menteri Kewangan, Tun Daim Zainuddin mahu Angkatan Muda Keadilan (AMK) mengemukakan bukti di atas laporan rasmi berkenaan kekayaan melampau yang dimiliki kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

"Jangan hanya buat tuduhan, saya mahu pihak terbabit berikan bukti kukuh terhadap dakwaan yang dibuat," katanya ketika ditemui di Program Bicara Petang bersama Tun Daim Zainuddin di Plaza Sentral, di sini, hari ini.

Menyentuh mengenai bukti awal yang dikemukan oleh AMK mengenai  tiga surat yang ditulis oleh Pengerusi Eksekutif Renong Berhad, Tan Sri Halim Saad, bekas Pengerusi Malaysia Airlines System Bhd. (MAS), Tan Sri Tajuddin Ramli dan bekas Pengarah MAS, Tan Sri Wan Azmi Wan Hamzah, beliau berkata bukti tersebut sudah disiasat pada tahun 1999 dan pihak SPRM juga tidak menemui sebarang maklumat yang boleh mengesahkan hubungkait beliau dengan amalan rasuah.

Pada 14 April lalu, Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohammad Akin dan beberapa wakil parti  telah memfailkan laporan dan menggesa SPRM  untuk memulakan siasatan terperinci ke atas Daim.

Menurut Shamsul, laporan dibuat kepada SPRM untuk mengetahui sama ada Daim mempunyai hubung kait dengan amalan korupsi dan rasuah.


"SPRM sudah siasat hal berkaitan dan saya bebas dari sebarang tuduhan.Jadi saya tidak nampak sebab utama mengapa perkara seperti ini perlu dibangkitkan semula," katanya lagi.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. I got this site from my friend who shared with me
    regarding this website and at the moment this time I am visiting this web site and reading very informative content at this
    place.

    My webpage; agrandir penis

    BalasPadam
  2. Well oof course its body design, color range and its trfendy full touch experience.
    It is a really good loiking machine and from that standpoint it
    surely stands out from the rest off the machines thhat I am looking considering.
    The greatness of this smartphone can easily
    be made cear with just the fact that it was termed as an i - Phone Killer in thhe United Stattes which is the religious home of Apple devices.


    Feel free to visit my web page; จำหน่าย Case Samsung

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping