Ahad, April 20, 2014


Rasanya buat masa ni, orang di Permatang Pauh sendiri sudah pasti tertanya - tanya, siapa yang bakal jadi calon untuk bertanding di Parlimen tersebut.

Persoalan itu pasti muncul apabila Si Ketua Penipu tu sendiri mengakui bahawa jangka hayat dia sebagai Ahli Parlimen bakal berakhir tidak lama lagi. (Klik Sini)

Jika tidak, kenapa pulak dia nak keluarkan kenyataan kononnya ucapan dia di Pulau Pinang tempoh hari sebagai yang 'Terakhir' buat dirinya? Dah tentu dia yakin, masanya telah tiba.

Malah dalam ucapan, Si Ketua Penipu tu juga turut meninggal pesanan buat PKR supaya menjaga Parlimen tersebut dan tidak membiarkannya jatuh kepada Barisan Nasional.

Itu menunjukkan signal yang jelas bahawa Si Ketua Penipu tu yakin bahawa dia bakal dipenjarakan atas kesalahan yang telah dilakukan terhadap bekas Pembantu Peribadinya.

Sekarang, berbalik kepada persoalan diatas. Rasa - rasanya, siapa yang bakal dijadikan calon bagi mengisi ruang kekosongan yang bakal ditinggalkan oleh Si Ketua Penipu tu nanti?

Siapa diantara pemimpin - pemimpin kanan dalam PKR tu yang layak untuk bertanding dikawasan tersebut? Itu persoalan yang perlu dijelaskan oleh PKR buat masa ini.

Kalau dalam Pilihan Raya Kecil DUN Kajang, diorang letak Si Kak Wan Omega tu untuk menjadi calon. Adakah nama dia jugak akan diperdagangkan untuk kerusi Permatang Pauh?

Siapa lagi orang yang boleh dipercayai oleh Si Ketua Penipu tu selepas dia terpaksa mengosongkan kerusi Parlimen tersebut jika bukan Kak Wan Omega?

Kalau sebelum ini, alasan Si Ketua Penipu tu memilih Kak Wan Omega adalah kerana atas dasar kepercayaan. Kak Wan mampu untuk menjaga kepentingan Si Ketua Penipu tu.

Bagaimana pulak jika orang lain yang menggantikan tempat dia? Adakah mampu untuk orang tu menjaga kepentingan Si Ketua Penipu tu sama seperti isterinya sebelum ini?

Semua persoalan itu menjadi satu tanda tanya besar dikalangan rakyat Malaysia. Jadi, kita tunggu dan lihat, wayang apa pulak puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak mainkan selepas ini. Maklum la, kalau dah dasar Penipu tu Penipu la jugak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Thanks for sharing your thoughts about slim fast. Regards

    Here is my website ... dragon City hack gems permanent

    BalasPadam
  2. Letaklah siapa pun. asalakan bukan umprono. Aku akan tentukan rakyat PTg Pauh akan tolak umno didalam longkang.

    PAKATAN Rakyat akan menang di PRK Pt6g pauh.

    Tidak ada umno di Ptg Pauh

    BalasPadam
  3. cm sial je komen ko macai fuckatan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping