Rabu, April 16, 2014


Huh!!! Baru hari ini dia sedar yang dia dah kena liwat? Mujur la dia sedar awal. Tapi hakikatnya dia takkan mungkin dapat terima Kebenaran. Tu pasal dia duduk dalam PKR.

Realitinya, puak - puak PKR ni memang setakat tau bercakap je. Diorang ni memang suka ber-RETORIK dalam setiap perbuatan yang mereka cakap.

Sebelum ni pun kita dah pertikaikan. Kenapa masih ada calon yang terang - terang menggunakan media untuk serang calon lain tidak dikenakan tindakan? (Klik Sini)

Walhal sebelum ni garis panduan telah pun ditetapkan. Sesiapa sahaja yang didapati memburukkan orang lain dalam media, calon tu akan dikenakan tindakan. (Klik Sini Pulak)

Jadi, kita tengok la sama ada Jawatankuasa Pemilihan yang dipengerusikan oleh Si Joe Bedul tu berani atau tidak nak mengotakan janji yang telah dia buat sebelum ini.

Berani tak dia nak ambik tindakan terhadap Si Khalid Ibrahim tu kerana telah menyalahgunakan kemudahan media milik Rejim Pakatan Selangor untuk berkempen? Kalau setakat cakap je, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
SHAH ALAM: Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Andalas, Dr. Xavier Jayakumar bersetuju dengan dakwaan mengatakan Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menyalahgunakan media rasmi kerajaan negeri bagi tujuan berkempen menjelang pemilihan parti Mei ini.

Berkata kepada pemberita Antarapos, beliau berkata, Khalid sengaja membangkitkan isu ketidakhadiran tiga ADUN semasa Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) beberapa hari lalu atas alasan berkempen.

Mengulas lanjut, bekas exco kerajaan negeri itu memberitahu, tindakan Khalid itu bercanggah dengan peraturan yang ditetapkan Jawatankuasa Pemilihan Parti (JPP).

"Wujud, memang kita baca dan tahu. Saya ingat ia satu perkara yang tidak digalakkan.

"Pertama kita tak boleh menggunakan media untuk berkempen sempena pemilihan parti, sama ada media rasmi kerajaan negeri atau media biasa. Sebab itu saya terkejut apabila diberitahu bahawa ada sentuhan di mana kita ponteng sidang DUN dikeluarkan di media. 

"Saya tweet dan katakan kehadiran saya lebih kerap berbanding beliau (MB) termasuk di DUN atau mesyuarat kerajaan serta parti. Saya lihat ia tidak sihat menggunakan media rasmi kerajaan negeri untuk berkempen untuk pilihan raya parti. Ia luar dari pihak kerajaan. Saya harap semua ikut garis panduan yang telah dikeluarkan oleh parti," katanya.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kalau betul maklumat ni. Bermakna demokrasi segar dalam Pakatan. Itu yang rakyat boleh lihat. Yang salah ditegur. Yang betul ditambah baik.

    Bukan macam dalam barisan. Yang salah disenyapkan...


    BalasPadam
  2. Demokrasi anak beranak.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping