Khamis, April 10, 2014


Bukan main ramai buat spekulasi, ‘ini kali lah’ Azmin akan kalah teruk di dalam pemilihan PKR. 

Nasib Azmin akan hancur, sekaligus akan berlangsunglah apa yang dipanggil sebagai penghijrahan beramai-ramai ahli keluarga Pak Ali ke dalam UMNO, termasuk Azwan…amboi…amboi…amboi.

Lu orang mesti tak sabar kan, Azwan Ali meratap hiba di pangkuan Tengku Adnan sambil menghantar borang UMNO. Pergh…itu memang bahan MELODI paling power tu. 

Nanti dulu bro. Kalau dengar desas desus yang bertiup kuat di sekitar Tropicana, Dewan SUK Selangor dan restoran/kopitiam di sekitar Shah Alam, Azmin tewas itu adalah perkara yang sangat susah untuk berlaku.

Team SRI = Team Azmin. Memang susah nak percaya, tapi ada yang berikan teori yang baru. 

Teori bahawa Team SRI adalah sebenarnya ‘dummy’ yang ditaja oleh Azmin sendiri. Azmin sendiri mahu ianya berlaku dan memecahkan undi dalamparti.

Game Azmin pada ketika ini adalah memastikan MB tarik diri daripadabertanding. Itu strategi nombor wahid. 

Malahan, cerita-cerita mengenaiada awek yang menuntut RM3 juta daripada MB ini adalah juga game plan Azmin.

Jika MB mahu teruskan pertandingan – rasanya lebih banyak cerita dalam seluar MB Selangor akan dilambak kepada rakyat. Nampak letih dansembab MB Selangor ni. 

Tapi nafsu masih KUDA beb. Jangan tak percaya. Pilihan kepada MB Selangor – tarik diri atau menempuh malu yang sebesar-besar kemaluan. 

Pilihan pada tangan MB. Saifuddin ini hanya ‘dummy’. Apabila MB Selangor tarik diri, Saifuddin juga akan tarik diri. 

Maka sempurnalah game plan:-- Kak Wan- Azmin- Rafizi- Izzah- ???? Oleh yang demikian, spekulasi kata Azmin nak masuk UMNO itu, lupakanlah. 

Anwar dan Azmin ini macam abang adik. Tak mungkin Azminnak khianat Anwar. Kalau nak khianat, Azmin dah lama jadi Menteri diJabatan Perdana Menteri. Sejak zaman Pak Lah lagi.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. I go to see every day a few blogs and websites to read articles, however this web site offers feature based content.


    Lookk at my web site obtenir mot de passe facebook

    BalasPadam
  2. I know this web page provides quality depending articles and extra data, is there any other website which presents such data in quality?


    Here is my website - lån till kontantinsats

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping