Khamis, April 10, 2014


Cakap banyak tak guna beb! Kalau setakat sembang deras kat atas pentas dan dalam sidang media je tak mendatangkan faedah beb.

Tapi hakikatnya bila nak bertanding, dia mula ketar lutut. Mula la dia cuak tak tentu arah. Tapi jangan salah faham beb. Dia tarik diri bukan kosong.

Kemungkinan besar Si Tian Chuak ni dah 'kawtim' dengan pihak tertentu dan membuatkan dia tarik diri dari bertanding jawatan tu.

Lagi pun, Si Tian Chuak ni masih ada lagi satu jawatan yang dia bertanding. Jadi, kalau setakat tarik diri bagi satu jawatan tu je buat apa kejadahnya! Tak mendatangkan faedah lansung!!! Buat mengabihkan masa je buat pengumuman bagai!!!

NAIB Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Tian Chua mengumumkan menarik diri dari bertanding kerusi Timbalan Presiden parti itu hari ini.
Ketika beliau ditemui media di lobi Parlimen, beliau memberitahu bahawa akan mempertahankan jawatannya ketika ini iaitu sebagai Naib Presiden.
“Ya saya akan menarik diri dari bertanding jawatan Timbalan Presiden tetapi saya akan mempertahankan jawatan saya sekarang,” katanya.
Beliau turut meluahkan sokongan kepada seorang lagi calon Timbalan Presiden iaitu Setiausaha Agung PKR Datuk Saifuddin Nasution yang bakal bertanding berdepan penyandang jawatan itu Azmin Ali.
Tian Chua berkata beliau sudah lama mengenali Saifuddin dan yakin dia mampu untuk menggalas tugas yang lebih besar dalam kepimpinan parti.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Biar MAMPOS mereka semua ini terutama BABI SIAL ni..

    BalasPadam
  2. sian azmin sapa sokong dia...tian chua n izzah sokong saifuddin hbs sapa nak sokong azmin?

    BalasPadam
  3. tolak je dia, a dirty politician... Tanya dia apa sumbangan dia pada Negara sejak jadi ahli parlimen....nothing..zero..kosong, elek..yang dia tahu hentam kerajaan

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping