Rabu, Mei 07, 2014


Adalah disarankan supaya puak Pakatan Haramjadah tu membuat pertimbangan supaya semua Ahli Parlimen mereka yang beragama Islam mengisytiharkan diri sebagai murtad.

Tindakan tersebut perlu dilakukan agar mudah bagi mereka menolak cadangan perlaksanaan Hudud yang hendak dibentangkan di Parlimen tak berapa lama lagi.

Pertimbangan ini perlu diambil setelah difahamkan bahawa hudud ini adalah sebahagian daripada perundangan Islam seperti mana yang didakwa oleh PAS. 

Maka itu menolak perlaksanaannya adalah menjadi satu kesalahan besar kepada pengikut agama berkenaan dan boleh membawa kepada jatuhnya hukum murtad (keluar dari Islam).

Pertimbangan ini juga dilihat wajar apabila mereka membuat dakwaan yang sama terhadap UMNO sejak sekian lamanya. Mereka anggap UMNO ni KAFIR sebab menolak Hudud.

Oleh sebab yang demikian, untuk mengelakkan ahli - ahli Parlimen mereka berada di dalam keadaan dilema, maka keluar dari Islam adalah jalan terbaik.

Arahan ini akan turut terbuka kepada ke semua ahli Parlimen PAS walaupun tidak menjangka akan ada diantara mereka yang akan mengikuti arahan berkenaan.

Langkah ini mungkin dilihat agak drastik, tapi hakikatnya, sebagai seorang bukan Islam, tidaklah menjadi satu kesalahan untuk mereka menolak perlaksanaan hudud. 

Hanya dengan tindakan sedemikian maka mereka boleh terlepas dari sebarang dosa besar kerana menolak Hudud secara terang - terangan sebagai umat Islam.

Habis saja sesi pengundian, ahli - ahli parlimen berkenaan bebas untuk memilih kembali kepada Islam atau kekal dalam keadaan murtad selama mana yang difikirkan perlu.

Amacam? Ok tak cadangan yang diberikan? Kot payah sangat puak - puak PKR dan DAPigs nak buat keputusan, hanya itu je caranya untuk diorang lepaskan diri.

Nak suruh buat pendirian sendiri sebagai umat Islam pun payah. Nak jugak ikut "Konsensus" dalam Pakatan kononnya. Susah sangat nak buat keputusan, murtad je la!!!

Nak pulak Ahli Parlimen Melayu dalam DAPigs dan yang lain dalam PKR. Kalau bab nak mempertikai itu ini, pandai sangat diorang nak menyalak. Tak payah suruh pun diorang buat jugak. Tapi bila tiba bab Hudud, terdiam pulak dibuatnya!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Amat cantik cadangan ini...Ada berani???

    BalasPadam
  2. DARI DULU TGNA KATA UMNO TOLAK HUDUD. "Sya kata umno tolak hudud.saya tak kata Najib tolak hudud". Nilaikan kata kata tgna ni MACAM ULAR KAN

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping