Rabu, Mei 07, 2014

Eleh! Rilek la Kak. Jangan la marah. Meh minum teh dulu... 
Heh! Ingatkan puak - puak Pakatan Haramjadah ni semuanya kebal belaka bila kena sindir. Rupanya ada jugak yang terasa bila kena perli sedemikian rupa.

Tapi agak heran jugak bila tetiba je minah ni nak mengamuk tak tentu pasal. Walhal, orang yang dikatakan sebagai 'Pelacur Kelas Atasan' tu bukan dia.

Tak de pulak dirujuk dalam status Ustaz Radzi tu kepada sesiapa. Ianya dibuat secara umum. Dan tentu - tentu ianya tidak ditujukan kepada minah tu sendiri.

Jadi, kenapa pulak Si Minah tu nak marah tak tentu pasal macam orang hilang akal? Kenapa pulak dia beria - ia terasa dengan kenyataan yang telah dikeluarkan? 

Tambah menghairankan ialah apabila Si Minah tu mengakui bahawa orang UMNO ni ada yang terdiri dari kalangan cerdik pandai serta berilmu agama.

Sedangkan selama hari ini, puak - puak dia sering melabelkan orang UMNO ni sebagai Kafir. Entah kenapa pulak dia boleh buat dakwaan sedemikian? Heran jugak tu.

Mungkin Si Minah ni yang terlebih makan cili kot. Sebab itulah dia terasa pedas. Mungkin dia tak sangka ada orang berani sindir dia secara tepat dan depan - depan. 

Kalau sebelum ni, pemimpin dia memaki hamun orang secara terang - terangan, kenapa dia buat - buat tak tau je? Kenapa pulak dia tak nak tegur pemimpin dia sendiri?

Padahal, lagi teruk dari itu pun pernah dibuat oleh pemimpin dikalangan dia sendiri. Ada yang siap labelkan rakyat sebagai 'Haiwan Ternakan', apa kejadahnya? Tak nak pulak dia meroyan tak tentu arah. Tapi bila orang lain sindir dia, baru la dia terasa SONGEH!!!
Setiausaha Ulama Muda Umno (Ilmu), Mohd Radzi Othman digesa menarik balik kenyataannya  berkenaan muslimah yang turun berdemonstrasi seperti pelacur kelas atasan atau berdepan dengan tindakan undang-undang.

Ketua Muslimat PAS Pusat, Siti Zailah Mohd Yusof, berkata Dewan Muslimat PAS Pusat tidak teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap Radzi jika beliau enggan berbuat demikian, selain memohon maaf kepada semua wanita yang hadir ke demonstrasi tersebut.

"Jika beliau enggan menarik balik kenyataan biadapnya itu dan memohon maaf, Dewan Muslimat PAS Pusat tidak akan teragak-agak mengambil tindakan undang-undang," katanya, lapor Harakahdaily.

Siti Zailah berkata, pemimpin pelapis seperti Radzi ini akan lebih merosakkan agama dan masa depan negara kerana kenyataan sedemikian akan menyebabkan negara berdepan dengan kehancuran.


Beliau berkata, kenyataan Radzi itu adalah ucapan kotor dan tidak bermaruah bagi seseorang yang sepatutnya menonjolkan akhlak baik sebagai seorang yang bersandarkan 'title' beragama dan berilmu. 
Categories: ,

4 ulasan:

  1. "ucapan kotor dan tidak bermaruah bagi seseorang yang sepatutnya menonjolkan akhlak baik sebagai seorang yang bersandarkan 'title' beragama dan berilmu". TAPI KENA SAMAN 2 JUTA.
    2 JUTA WEIIIIIIII...

    BalasPadam
  2. hahahaha... tang orang boleh tang dia tak boleh..memang patut pun di labelkan macam tu...

    BalasPadam
  3. Aiiii....geng2 PAS-pis-pussy selama ni dok habaq UMNO kapiaq, geng UMNO tak melenting, tiba2 Minah ni merentap apa hal??? Awat....kena batang hidung ka????

    BalasPadam
  4. Kalau pelacur kelas atasan tapi tak pandai MENGEMUT buat apa! Buang masa jer ..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping