Rabu, Mei 07, 2014


Latheefa Koya, kalau ada sesiapa yang jatuh cinta dengannya, maknanya orang itu sedang menjalani kifarah atas dosa-dosa yang telah dilakukan di muka bumi ini. 

Sebab, Si Tipah Koyak adalah cerminan segala keburukan pada seorang wanita yang cuba menyembunyikan kejahatannya menerusi pemakaian tudung. 

Namun dalam masa yang sama, hati dan mulutnya langsung tidak mempunyai aurat untuk ditutup atau dilindungi. (Jauh sekali untuk menjaga adab seorang Muslim)

(Makanya, memang BODOH sangat la sesiapa yang dapat dia ni sebagai Makwe. Malang la nasib Si Pakwe dia sebab dapat Makwe pun Senget dan kurang Siuman)

Terbaru, seorang pengguna Twitter yang mengikuti Latheefa Koya telah bertanya, mengapa Latheefa Koya gemar benar mengumpat, mengeji dan menfitnah Rosmah Mansor.

Dengan selamba je Si Tipah Koyak tu jawab, dia akan terus mengata, mengutuk, mencerca dan memaki hamun Rosmah Mansor kerana sebab berikut:

"ROSMAH MANSOR ADALAH PEREMPUAN JAHAT. BUKAN TUHAN, NABI. PERMAISURI PUN TAK! JADI JANGAN MENGADA2 NAK TUNJUK BAIK!"

Setakat hari ini, belum pernah lagi Rosmah Mansor mengeluarkan sebarang kenyataan yang mengutuk, mencerca mahupun memaki hamun Si Tipah Koyak ni. 

Berdasarkan kepada maklumat sedia ada, Rosmah Mansor hanya memiliki telefon-telefon tangan jenis lama yang hanya boleh buat panggilan, terima panggilan dan menghantar SMS. 

Atau dalam bahasa yang lebih mudah faham, Rosmah Mansor tidak pernah tahu tentang Facebook, mahupun Twitter. Jadi, macam mana kita nak jumpa kenyataan sedemikian?

Persoalannya, apa sebenarnya yang dimaksudkan oleh Si Tipah Koyak sebagai 'JADI JANGAN MENGADA2 NAK TUNJUK BAIK!'?

Apa yang buat dia marah sangat pada Rosmah Mansor tu? Orang buat baik pun dia nak maki hamun apa pasal? Kot ye pun dia meroyan sebab tak kahwin lagi, agak - agak la.

Kalau ye pun dia dengki kehidupan Rosmah Mansor tu bahagia dengan Datuk Seri Najib, takkan la sampai tahap itu dia nak maki hamun kot.

Mungkin la Si Tipah Koyak sedang dilanda sindrom pra-menopause sehinggakan cemburunya menjadi keterlaluan sehinggakan dia melihat semua orang sebagai penjahat?

Daj tentu - tentu ada sesuatu yang tidak kena sedang berlaku pada Si Tipah Koyak tu sampai tahap marah sangat dia dengan orang yang tak mengenali dia, bahkan tak pernah berjumpa, berbual bicara, apatah lagi bersalaman!!! Setakat meroyan sorang - sorang je la!!!


PS: SH juga berjanji, akan terus mengkritik, mengutuk dan memaki hamun Si Tipah Koyak sebab dia bukan Tuhan, Nabi mahupun Permaisuri. Jadi, jangan nak tunjuk baik sangat la!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Si Tipah Koyak ni minta projek tak dapat ... dia marah sebab sewaktu dia dalam UMNO parti tsb tak dapat menolongnya mendapatkan projek2 besor.

    BalasPadam
  2. Si Tipah Koyak nie kerana dia sangat BAIK lah sampai kena pecat oleh puak sendiri daripada ahli majlis MBPJ. Betul kan? Kerana dia nie berpenyakit yang sangat kronik ia itu hati yang sangat jahat sehingga orang lain buat kerja baik dan mampu membuat kerja baik Si Tipah Koyak terasa AMAT BENCI. Bila dalaman tidak sihat dan hati tersangat "hitam" maka tiada keceriaan dan nur pada muka beliau. Semoga beliau sedar dan bertaubat agar akan lebih sihat dari penyakit hati.

    BalasPadam
  3. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal8 Mei 2014 pada 9:51 PG

    Tipah Koyak ni jelouse kat Kak Ros sebab masa Kak Ros muda2 dolu dapat pikat DSN. DSN dulu masa muda hangsome wooooo......(Al Juburi pun boleh terpikat...selisih malaikat 44). Jadi le ni dia tak dapat jantan yang boleh dia buat laki - tu yang dok meroyan 24 jam. Yang buat dia marah lagi, offer free pun laki semua tolak, dah lah tolak, lari jauh2 pulak tu....kahkahkahkah

    BalasPadam
  4. Hahaha...si tipak koyak tu dah koyak..dia jeles x leh kawin ngan pak jib...

    BalasPadam
  5. Hahahavsi tipak koyak dah koyak..dia jeles x leh kawin dgn pak jib..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping