Khamis, Mei 08, 2014


Heh!!! Lepas ni kiranya habis satu kepulauan Borneo tu tak lepas Si Ketua Penipu tu nak masuk. Kalau sebelum ni, dia setakat tak lepas nak ke Sabah dan Sarawak je.

Tapi, bermula 1 Mei yang lalu, dengar kata Si Ketua Penipu tu dah tak dibenarkan untuk masuk dan menjejakkan kaki ke Negara Brunei pulak.

Semuanya sebab Negara tersebut kini telah menguatkuasakan perlaksanaan undang - undang Hudud dan mengenakan tindakan terhadap pesalahlaku Homoseksual.

Tak heran la kalau sebelum ini Si Ketua Penipu tu dengan konco - konco dia dalam PKR kuat menentang cadangan perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan.

Kalau Kelantan pun laksanakan jenis hukuman yang sama, maka tak de peluang la untuk Si Ketua Penipu tu menjaja cerita bohong dia kat sana. 

Takut nanti silap hari bulan, dia pulak yang kena rejam. Tapi, kenapa pulak Si Ketua Penipu tu nak bantah perlaksanaan Hukum Hudud tu sekiranya ia dilaksanakan di Kelantan?

Dengar kata, Si Ketua Penipu tu menentang sebab ia menghalang Hak Kebebasan Asasi Manusia. Maka mungkin sebab itulah Si Ketua Penipu tu bantah.

Kalau sebelum ini, dia jugak yang pernah menyatakan bahawa Kebebasan Hak Asasi Manusia ni menjadi asas kepada perjuangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu.

Dan atas sebab itu juga, Si Nurul Izzah turut melaungkan perkara yang sama dan menyifatkan bahawa golongan sedemikian tak membahayakan keselamatan Negara.

Kesimpulannya, puak - puak Pakatan Haramjadah ni tetap akan menyokong Kebebasan Hak Asasi Manusia biarpun ianya jelas bertentangan dengan agama. Inilah akibatnya bila suka sangat main Bontot. Habis semuanya songsang belaka!!!
Categories: ,

14 ulasan:

  1. kesian sungguh kpd ketua penipu ni, dulu jepun tak benarkan dia masuk. mungkin masa kat jepun dulu dia silap tulis dlm borang tujuan nak masuk ke jepun. Dia nak tulis Melawat tapi tertulis Meliwat. Pegawai imigresen sepatutnya faham akan kesilapan ejaan ini tapi mungkin disebabkan oleh rekod lampau beliau, perkara ini diambil kira oleh imigresen jepun.

    BalasPadam
  2. Isshh.. mau satu dunia sok ni mengharamkan kotuo ponipu masuk ke Negara masing2... camno tu.. poning den..

    BalasPadam
  3. Semut hitam dan kaum seangkatan bertaubatlah dari terus membuat fitnah. Walaupun gugur semua rambut dan bulu2 yang masih melekat di tubuh kamu dengan menghamburkan kata2 nista DSAI. Sedikitpun tiada menafaat dan merobah kerdibiliti beliau, tapi saya yakin Allah akan menghukum kamu suatu hari nanti akibat hati busuk kamu dan yang seangkatan dng kamu. Bertaubatlah sebelum terlambat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hang yg patut taubat..dajal lancau bengkok dnk main cinadoll tu pun hang kata fitnah.? hang pun sama2 dajal laknat

      Padam
    2. si anwar ni mana ada kredebiliti yang boleh dirosakkan? Bagi saya, Penipu laknat macam dia ada ZERO kredibiliti.

      Padam
    3. saya rasa sebagai seorang islam tak payah taksub sangat dengan bendabenda macam ni berdoa saja agar Allah akan menunjukan kebenaran

      Padam
  4. Anon 4.18

    Dah dibuktikan dimahkamahpun masih nak nafi? Bertaubatlah.

    BalasPadam
  5. Jgn pandai2 mengeluarkan hukuman Allah pd sesiapa..setiap makhluk ciptaan Allah akn menerima hukuman pd setiap perkara yg dilakukan semasa hidup..bykkan bersangka baik pd semua org..wahlah wu alam

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu....berdosa tak bila mengkafirkan berjuta juta umat Islam di Malaysia ni? Berdosa tak kalau bersekongkong dengan kafir laknat dan pemimpin pemimpin prk yang sememangnya MUSUH ISLAM?

      Padam
  6. dah jelas anwar ni kaki menipu, apa lagi nak di bising bising nak tegakkan dia, patut ke orang yang mencerca islam, penderhaka buat fitnah sana sini memburukkan orang lain terutama UMNO di sokong, cuba amati kata kata dia adakah benar, sudah lah mengagong agong si penipu ini, orang yang malas menerima kenyataan akan terus dengan hati hitam yang di hitamkan oleh anwar,.paling mutakhir gobalakrishnan mendedahkan sikap anwar, sebelum tu nalakarupan ada cakap pasal anwar, karpal singh sendiri ada cakap pasal anwar dan siapa dia, mengapa susah nak menerima kenyataan dan kebenaran..bukan kah islam itu tegak kerana kebenaran....

    BalasPadam
  7. tiada makna kita ikut pandangan org berpolitik.....kita mungkin lebih beruntung klau menjaga hidup masing masing.....berusaha untuk bahagia dalam keluarga....mau bahagia ,,,sederhanakan hidup.....buat yg termampu......klau hati dah senang.....kitasdh jadi org kaya..nak urus salah org untuk apa...nak haram kafirkan org untuk apa.....siap penipu siapa tertipu untuk apa kita nak tau...ALLAH MAHA ADIL.....kenapa kita nak masuk hal org.....jaga diri ...hiasi pribadi kita akan aman....Malaysia akan terus maju..INSYAAALLAH

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping