Khamis, Mei 08, 2014


Heh!!! Marah betul Si Nik Aziz ni bila ada orang samakan wanita bertudung (Muslimah) sebagai 'Pelacur Kelas Atasan'. Dia anggap kenyataan tu sebagai 'Keterlaluan'.

Kiranya, ada jugak la perasaan marah Si Nik Aziz ni ye tak. Bukan la dia ni maksum sangat macam kata sesetengah orang yang taksub sangat dengan dia selama hari ini.

Yang herannya, kenapa pulak puak - puak Parti Angguk Saja tu nak marah bila orang keluarkan kenyataan sedemikian sedangkan kalau diorang buat takpe pulak?

Kalau kita perhatikan, kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini tak de pun menyebut Muslimat PAS atau yang berkaitan dengannya. Jadi, sebab apa diorang marah sangat?

Biasanya, bila orang marah ni, dia terasa diri dia buat salah. Maka untuk menutup rasa malu pada diri sendiri akibat rasa bersalah tu, dia buat la tuduhan terhadap orang lain.

Benda macam ni bukannya tak pernah berlaku pada puak - puak Parti Angguk Saja tu sebelum ini. Dah banyak kali dah ianya dilakukan.

Ambik contoh kenyataan Si Nik Aziz tu sendiri. Sebelum ini, dia pernah memaki hamun orang yang ambik BR1M dengan menganggap mereka sebagai golongan 'Haiwan Ternakan'.

Demikian punya hinanya rakyat yang pergi mengambil BR1M walhal yang paling ramai beratur untuk mendapatkan wang bantuan tu dari kalangan puak - puak PAS jugak.

Tapi bila isu itu dijadikan satu bahan Polemik dan dipertikaikan diperingkat bawahan, mula la Si Nik Aziz ni menyalahkan pihak media dengan menuduh mereka salah lapor.

Apa yang pasti, belum tentu mereka yang turun berdemonstrasi baru - baru ni faham dengan apa yang diperjuangkan. Sekadar mengikut je, tak mendatangkan faedah lansung.

Kalau di medan perang, Muslimah turun bersama dengan tentera Islam sebab mereka faham tujuan perjuangan tersebut. Mereka berjuang demi agama.

Tapi, yang turun berdemo secara beramai - ramai hari tu pun tak faham apa benda yang diorang perjuangkan. Bila tanya GST tu apa, diorang sendiri pun tak tau. Setakat mengabiskan masa tak tentu arah, tak de manfaat lansung!!!
Categories:

4 ulasan:

  1. Buang angin aje baca tulisan mamat ni..

    BalasPadam
  2. Orang yang cerdik tak akan percaya kalau kaitkan TGNA dgn pelacur. Tapi kalau pemimpin barisan.........

    BalasPadam
  3. Orang yang tidak berpelajaran tidak akan faham bahasa sindiran, bahasa kiasan, bahasa sinis. Eloklah pergi belajar lagi. Fahami intipati tulisan itu. Kuncinya ada dalam bahagian akhir. Bahkan bahagian akhir itu menambah jelaskan lagi sifat orang tidak berilmu. Ikut berdemo tetapi apabila ditanya apa itu GST, langsung tak boleh jawab. Satu pukulan hebat dan sindiran yang sangat tajam, kecuali memang kita jenis manusia tiada maruah. .

    BalasPadam
  4. Nik Aziz adalah pelacur atasan perkara Agama : Ketuhanan...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping