Khamis, Mei 08, 2014


Halamak ai!!! Apa la malang sangat nasib Si Nurul Izzah ni ye. Asyik dipergunakan orang je rupanya dia ni. Ke hulu ke hilir dijaja tak tentu arah.

Dah macam tak de maruah diri pulak sejak dia memfailkan tuntutan fasakh terhadap suami dia dimahkamah. Kes tu pun sampai hari ini masih tak selesai lagi.

Maka mungkin sebab itulah puak - puak Pakatan Haramjadah dari kalangan musuh dia menyindir sampai siap pasang kain rentang dibawah jejambat.


Apa yang dinyatakan dalam kain rentang tu memang masuk akal jugak. Kot ye pun dia ada niat nak betulkan perjuangan parti, baik dia betulkan rumah tangga dia dulu.

Ini tidak. Rumah tangga sendiri pun tunggang langgang. Tapi masih ada hati nak betulkan perjuangan parti. Inilah dasar manusia yang tak sedar diri namanya.

Tinggal lagi, apa yang kita nak heran sangat dengan Si Nurul Izzah ni ye tak. Dia buat parti dia pun macam milik puak kedarak dia je. Tu pasal la dia buat sesuka hati dia je. Nak tunggang terbalik ke, dia bukan peduli sangat pun!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Dari bapa sampai ke anak. Semua sanggup berjuang dan difitnah. Bukan dalam PKR je, dalam PAS dan DAP pun ada. Itulah kehebatan pemimpin Pakatan yang perlu rakyat contohi.

    Pemimpin pakatan berjuang dalam kemiskinan. Pemimpin lain berjuang dalam kemewahan.

    BalasPadam
  2. Betul cakap kau tu semut, papa dia pon bukan kisah rumah tangga anak dia tonggang terbalk, parti dia tonggang terbalik, pr tonggang terbalik 69, kalau papa dia pentah mesia dasar tonggang terbalik nabis negara hancur tonggang terbalik,buat nanye jeee suwey betul.

    BalasPadam
  3. Taonggang terbalik demi untuk kebaikan. Itu yang kita mahukan. Bukan Malaysia yang ada umat Islamnya kaki tonggang atau seangkatan dengannya.

    Yang takut tonggang terbalik ialah pemimpin barisan yang kaya raya.

    Kita ubah ke Pakatan demi untuk Malaysia tanpa rasuah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ubah ke Pakatan demi untuk Malaysia tanpa rasuah??? Puih!!! Belum memerintah pun dah dok amal bagi rasuah masa pemilihan. Tanpa rasuah menda kejadahnya!!!

      Padam
  4. Dalam barisan terus terang rasuah politik dibenarkan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ORANG LAEN RASUAH SALAH....HARAM....KALAU KITA RASUAH TAKPE....DEMI PERUBAHAN.

      LANTUUUUIIII......

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping