Rabu, Mei 21, 2014


Hehehe!!! Bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh awek yang berusia 24 tahun tu pun kita dah nampak yang dia tu tak berapa nak betul.

Semata - mata nak lari dari kesalahan memandu dalam keadaan mabuk, dia mula la tuduh Polis tu macam - macam. Mula la dia buat cerita yang bukan - bukan.

Kata awek tu, dia mengaku telah ditahan oleh tiga orang Polis dalam keadaan mabuk dan salah seorang dari mereka keluarkan ayat mendakwa buah dada dia besar.
"Tiga orang polis mengelilingi saya dan salah seorang mengatakan saya memiliki buah dada yang besar," katanya dalam laporan yang dibuat.

"Salah seorang daripada mereka berdiri di hadapan saya. Beliau kemudian memasukkan tangannya ke dalam baju sambil meramas payudara saya."
Cuba korang bayangkan macam mana keadaan orang mabuk bercakap. Macam mana dalam keadaan itu dia boleh pastikan yang ada Polis kata buah dada dia besar? 

Sedangkan dia sendiri pun dalam keadaan tak sedar diri, macam mana dia yakin yang ada dikalangan Polis tu buat kenyataan sedemikian? 

Itu pun entah ye ke tidak Polis tu ada tiga orang. Entah - entah yang tahan dia tu sorang je. Tapi dia nampak tiga sebab dia mabuk. Perkara tu tak mustahil berlaku beb.

Satu je nasihat SH buat awek yang kena tahan dengan pihak Polis tu. Kot ye pun nak lari dari buat kesalahan, tak payah la dia buat cerita yang bukan - bukan. Buat mengabihkan masa je!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. masuk mahkamah mana pun..jika confirm pengadu itu MABUK. statement dia sebijik habuk pun tak boleh diterima..

    BalasPadam
  2. terima kasih PR mendidik anak muda semakin liberal, bebas...harap perkara ini akan jadi pada anak anak pemimpin PKR...hasil ajaran dan pandangan jauh ajaran PKR..menjahanamkan anak melayu, memurtadkan anak melayu... dengan ajaran liberalism, murtadism nya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping