Rabu, Mei 21, 2014


Heh! Dalam keghairahan puak - puak Pakatan Haramjadah tu nak bagi sokongan kepada Si Gundik Kit Siang tu, jangan pulak diorang lupa beberapa realiti ni ye.

Pertama, lu orang jangan lupa siapa yang tuduh Si Ketua Penipu tu sebagai seorang Peliwat jika bukan puak - puak DAPigs ni sendiri. Diorang nak tabur cerita tu sebelum ini.

Mendiang Karpal jaja cerita kononnya Si ketua Penipu tu telah meliwat Bekas Pemandu Peribadi dia sendiri dan bangkitkan isu tersebut dalam sidang Parlimen.

Malah, sehingga kes liwat terkini Si Ketua Penipu tu terhadap Bekas Pembantu Peribadinya, Mendiang Si Karpal tu tetap juga mengakui Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat.

Perkara tu sampai hari ini masih belum dijelaskan oleh Mendiang Karpal. Maka orang yang bertanggungjawab dalam memberi penjelasan mengenainya ialah Si Kit Siang.

Hanya dia je yang tinggal untuk menjelaskan perkara tersebut kepada rakyat. Dia perlu jawab persoalan, kenapa DAPigs tuduh Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat sebelum ini?

Adakah benar DAPigs mempunyai bukti kukuh menyatakan bahawa Si Ketua Penipu tu sememangnya melakukan hubungan seks songsang terhadap Bekas Pemandunya dulu?

Kedua, DAPigs merupakan satu - satunya parti yang menolak kewujudan Negara Islam di Malaysia. Apatah lagi dalam langkah nak melaksanakan Hukum Hudud.

DAPigs tetap konsisten dalam pendirian mereka membantah perkembangan agama Islam tu di Malaysia ni. Malah ianya turut dibangkitkan dalam Parlimen.

Dan jangan terkejut. Orang yang bangkitkan isu tu pun bukan orang lain melainkan orang kesayangan Si Gundik Kit Siang tu sendiri. Cuba tengok video dibawah.



Nah! Itu membuktikan determinasi DAPigs dalam menolak konsep Negara Islam. Itu menunjukkan bahawa DAPigs takkan dapat menerima Islam sebagai agama Persekutuan.

Jadinya, usah la Si Gundik Kit Siang tu nak bangga sangat dengan langkah yang dia ambik untuk menyertai parti DAPigs tu. Realitinya, dia hanya dijadikan Pelacur je dalam parti tu. Kot itu pun dia nak bangga jugak, dia boleh pergi jahanam la!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. 3 situasi orang dengar cerita. 1.Dengar dan faham 2. Dengar tapi tak faham 3. Dengar tapi buat2 tak faham/tak mahu faham le

    Dua situasi terakhir tu adalah golongan yang pemikirannya masih dibawah penjajah bawaan barisan... memisahkan agama dengan politik... politik perkauman ala apartheid.

    Untuk pemuda pemudi yang masih fresh otaknya, diulangi DAP tak menolak agama Islam. Ia tolak hudud kerana memang dari perlembagaan tak boleh laksana. Perlembagan perlu diubah dimana perlukan majoriti.

    Namun DAP sanggup bekerjasama dengan PAS (yang memang cita2 nak hudud) untuk jatuhkan barisan. Kenapa ia sanggup bersama PAS sedangkan kononnya hudud dia tolak. Inilah menunjukkan sebenarnya ia tak tolak hudud dalam ertikata hukum itu. Dan kalau tolak pun kerana ia tidak faham hukum keseluruhannya.

    InsyaALLAH dengan kerjasama itu DAP akan terbuka untuk pelaksanaan hudud jika memerintah nanti. Kalau nak harap bee end, 50 tahun dahhhhhhh.

    BalasPadam
  2. Kamu sendiri kut yang tak paham amanat ke fatwa ke kenyataan ke........apa apa je lah senang cerita.

    Tang tu amanat yang berjela-jela kamu tak paham, memang kamu bukan penganut PASpispus tegar.

    Jadi ayat kamu sendiri dah kamu keliru.....wahai anon 10:21 pg

    Then again kalau dah penyembah DAP memang gitu lah penyudah nya.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping