Jumaat, Mei 09, 2014


Huh! Tak sangka pulak Bekas Pesuruhjaya PAS Pulau Pinang ni rupanya tak de telur. Kalau tengok muka nampak macam orang yang tegas sangat pendiriannya.

Tapi apa kan daya. Rupanya perangai dia tak ubah macam Bapok di belakang Chow Kit je. Bila orang tengking sikit pun dah boleh kecut telur dibuatnya.

Memang patut sangat la tempat dia telah digantikan oleh PAS Pusat sebelum ini. Orang macam dia ni memang tak layak lansung nak jadi pemimpin.

Apa la malang nasib rakyat yang duduk dalam kawasan dia ye. Dapat pemimpin yang nak menegakkan pendirian sendiri pun masih takut - takut.

Kalau dengan orang yang sama Islam dengan dia, bukan main la dia punya garang. Tapi bila berdepan dengan Kafir Laknat macam Si Guan Eng tu terus terdiam dia dibuatnya?

Kalau sebelum ini, dia menafikan dakwaan dari perwakilan PAS Pulau Pinang mengatakan wujud kepincangan diantara pihak Rejim DAPigs dengan kepimpinan PAS Negeri.

Isu itu mendapat perhatian yang cukup meluas sehingga tahap PAS Pusat terpaksa menggantikan dia dengan Si Mat Syabun kerana GAGAL menjalankan tugas dengan baik.

Itu pun isu yang berkaitan dengan jawatan dalam Kerajaan. Belum cerita lagi bab isu larangan penggunaan kalimah Allah yang dibantah oleh Rejim DAPigs sebelum ini.

Pun dia tak berani nak buat sebarang pendirian mengenainya. Sekarang timbul pulak isu berkaitan dengan Hukum Hudud yang menjadi dasar perjuangan PAS selama hari ini.

Jika semalam dilaporkan bahawa Si Guan Eng tu dah buat pendirian yang tegas, pihak Rejim DAPigs tidak akan sama sekali melaksanakan Hudud di Negeri tersebut.

Jadi jangan harap la PAS nak berkokok pasal isu Hudud tu di Pulau Pinang sebab Kalipah Besar diorang dah buat ketetapan dan tak boleh nak dibantah.

Kemudian timbul pulak isu berkaitan dengan Transgender yang jelas memberikan hak kepada golongan LGBT. Pun dia masih tak mampu nak buat sebarang pendirian?

Setakat menjadikan alasan dia belum baca kenyataan yang dikeluarkan oleh ADUN DAPigs tu saja buat apa. Nampak sangat la dia takut nak buat pendirian dia sendiri.

Sebagai umat Islam, dah terang - terang golongan LGBT ni diharamkan. Inikan pulak nak memberikan mereka hak yang tidak boleh dicabar oleh orang lain. 

Kot kalau itu pun dia masih tak berani nak buat sebarang pendirian, tak de guna la dia jadi pemimpin PAS!!! Buat malu je mengaku diri tu pejuang Islam kalau maruah agama sendiri pun dia tak mampu nak pelihara!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. DARI DULU, KINI, DAN SELAMANYA DEPA MANA ADA TELOQ. SESAMA MELAYU ISLAM JER BERANI. SANGGUP TUMPAH DARAH LAGI....TAKAT BERGULING APA ADA HAL.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping