Jumaat, Mei 09, 2014


Parti Anak Beranak. Itu memang ungkapan yang tak perlu nak dinafikan lagi. Biar pun Si Nurul Izzah ni ada masalah peribadi, tapi dia tetap juga terpilih.

Kenapa? Sebab parti tu puak kedarak dia yang punya. Cuba bayangkan jika dia bukan anak sulung kepada Si Ketua Penipu tu. Ada orang nak pilih dia? Jangan harap la!!!

Hanya bersandarkan kepada nama Papa dia je yang membuatkan dia terpilih. Kalau nak harap pada kredibiliti dia sendiri, pun belum tentu orang akan pangkah nama dia.

Dan jangan pelik pulak kalau dalam pemilihan kali ini dia turut menjaja kisah rumah tangga dia untuk menagih simpati dari orang ramai. Taktik macam tu tak mustahil diguna pakai.

Kalau dalam Pilihan Raya Umum tempoh hari dia menang dengan cara menabur fitnah terhadap keluarga orang lain. Kali ini, dia menang bukan sebab dia bagus. Tapi sebab parti tu BAPAK dia punya, tu pasal la dia boleh menang!!!
PETALING JAYA: Pemilihan PKR yang telah berlalu selama tiga minggu menyaksikan ahli parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar mendahului dalam pertandingan jawatan naib presiden PKR.

Menurut sumber dalaman parti, satu keputusan tidak rasmi menunjukkan Nurul Izzah yang juga penyandang naib presiden berada dalam keadaan selesa untuk mengekalkan jawatan bagi  penggal 2014-2016.

Sumber parti tersebut turut mengakui dua lagi calon naib presiden Rafizi Ramli dan Tian Chua menduduki tangga kedua dan ketiga.

“Keputusan ini juga menunjukkan pasukan Datuk Saifuddin Nasution Ismail mengungguli pertandingan naib presiden walaupun, Saifuddin agak ketinggalan di belakang Azmin Ali untuk jawatan timbalan presiden,” kata sumber tersebut.

“Tetapi, ia adalah keputusan tidak rasmi. Tidak juga menolak kemungkinan Baru Bian dan bekas ketua AMK Shamsul Iskandar Mohd Akin yang ketika ini berada di tempat keempat dan kelima akan melonjak pada kedudukan yang lebih selesa untuk merangkul jawatan naib presiden  yang mempunyai empat kerusi,” katanya lagi.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Parti anak beranak. Kalau jujur, ikhlas, sanggup berkorban, tak kaya raya, tak berjoli, tak rasuah, hormat pengikut, adil..........seperti yang Islam suruh, siapa pun akan sokong.

    Klau syaitan terbalikkan mereka, tahulah penyokongnya nak buat camna. Jangan risau.

    Yang patut risau pemimpin berketurunan yang rasuah, sombong, cakap terbelit, kaya raya dll........... tapi tak sedar2 diri. Penyokong dah mula suara skiiiit ja. Bagi rasuah kat rakyat sampai otak tak boleh nak tolak.

    BalasPadam
  2. Kepada bahalol bahalol macai pr yang asyik mengata UMNO telah memerintah negara selama 57 tahun dan hanya membawa keburukan, tolong INGAT....pukimak nwar, karpal, kit siang...DAN anak anak mereka SEMUA naik di bawah pemerintahan UMNO. Dari bapak ke bini ke anak semua bermaharajalela di bawah UMNO.
    UMNO jugak lah yang menaikan anwar. Sekolah yang dia pergi, sekolah yang mak bapak korang pergi (kalau korang dari golongan yang berpelajaran) semuanya dengan bantuan UMNO.
    Sekarang tengok...semua anak anak anwar, karpal dan kit siang buat apa? Berpolitik LONGKANG macam bapak masing masing.
    Kalau UMNO jahat, keluarga keluarga pukimak ni semua dah lama mampus!
    Pakai otak la sikit woi!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping