Jumaat, Mei 09, 2014


Apa kata Macai - Macai PAS mengenai kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nyonya Kok dibawah ni? Apa pandangan diorang mengenai pendedahan yang dibuat?

Persoalan yang perlu dijelaskan, adakah benar kenyataan sedemikian keluar dari kalangan pemimpin PAS dalam pertemuan sulit yang diadakan dengan DAPigs sebelum ini?

Dan Si Nyonya Kok itu juga perlu memperjelaskan kepada seluruh rakyat Malaysia mengenai kenyataan tersebut. Siapa yang keluarkan kenyataan sedemikian?


Adakah benar ayat itu yang digunakan oleh pemimpin PAS untuk menjelaskan mengenai isu Hudud kepada DAPigs? Atau, adakah ianya satu lagi insiden salah lapor oleh pihak media?

Jika benar itu penjelasan yang dibuat oleh PAS kepada puak - puak DAPigs dalam isu berkaitan dengan Hudud, maka amat malang sekali bagi umat Islam di Malaysia ni.

Apa lagi harapan yang mampu diletakkan oleh rakyat terhadap PAS sekiranya perkara sedemikian pun hanya menjadi bahan permainan Politik mereka?

Kalau sebelum ini, PAS mati - matian mempertahankan bahawa perlaksanaan Hukum Hudud dilakukan atas dasar ianya demi menegakkan Islam.

Tapi dari apa yang dinyatakan oleh Si Nyonya Kok ni nampak gayanya pendirian PAS tu tidak selari dengan apa yang didedahkan kepada umum.

PAS hanya memperalatkan Hudud untuk mendapatkan sokongan rakyat dan bukan untuk memperjuangkan agama seperti mana yang dinyatakan sebelum ini.

Dari apa yang cuba digambarkan oleh Nyonya Kok itu menjelaskan kepada kita bahawa Hudud PAS ini hanya untuk meraih undi dari kalangan orang Melayu.

Apa yang jelas, jika benar apa yang dinyatakan oleh Nyonya Kok itu kenyataan yang keluar dari mulut pemimpin PAS, maka kedua - dua pihak perlu tampil memperjelaskannya. INGAT! Ini soal agama. Jadi, jangan setakat tau nak bermain Politik je kerjanya!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Nampaknya barisan tak bleh tuduh Pas dengan cakap orang kafir. Skarang barisan pun dah naik pakai cakap DAP. Moh kita join Pakatan.

    BalasPadam
  2. perkataan " lacur " lagi.........paranoiddddd....

    BalasPadam
  3. DARI DULU LAGI AKU DAH KATA. HUDUD PAS ADALAH HUDUD YG CUMA DI GEMBARGEMBURKANOLEH PAS SEMATA MATA UNDI MELAYU. SBB DAH TERANG DAN NYATA HUDUD HANYA PANAS BILA PILIHANRAYA. YG ITU OUN MACAI TAK PERASAN. ANU WAR TOLAK HUDUD TAK PUN NIK AJIS KAFIRKAN. UMNO YG BERHATI HATI SOAL HIDUP DAN BUKAN MENOLAK HUDUD PUN AJIS TUDUH KAFIR. KALAU MACAI AJIS ADA OTAK TENTU BOLEH FIKIR. HUDUD PAS HUDUD POLITIK BUKAN IKHLAS SANGAT NAK TEGAK KAN HUKUM

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping