Jumaat, Mei 09, 2014


Berikut didedahkan penjelasan yang dibuat oleh Tuan Empunya diri mengenai kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini. Baca betul - betul dan kemudian fahami maksudnya!!!
Jika dicermati dalam pemahaman bahasa melayu, ternyata ia adalah sebuah perumpamaan atau tamsilan atau analogi, dan sama sekali tidak menyandarkan kepada muslimah tudung labuh sebagai para pelacur.

Sungguh hairan bagaimana ada pihak menyatakan bahawa saya menuduh para muslimah tersebut adalah pelacur hakiki lalu membuat tuduhan qazaf.
* * * * *
Keadaan yang membuatkan saya kehairanaan adalah tabiat pembangkang yang “plin-plan” serta tidak tetap pendirian dalam fatwa-fatwa mereka. 

Bukankah dahulu tabloid Harakah mempertahankan perbuatan SN Shahnon Ahmad menulis buku SHIT yang berbicara tentang tahi?

Ketika itu para ulama PAS menggunakan pelbagai dalil untuk menghalalkan perbuataan keji SN Shahnon. Lalu manakah hilangnya segala dalil yang telah mereka ciptakan untuk dua analogi yang saya cipta khusus untuk mereka?

Begitu juga para demonstran dihalalkan oleh para ulama Pembangkang atas alasan Demokrasi menghalalkan ekspresi perasaan dan kebebasan bersuara dan berpendapat. Justeru kenapa pendapat dan suara saya disekat?

Hal ini sungguh pelik; bagaimana dua keadaan yang serupa tetapi disikapi dengan dua wajah yang berbeza? Apakah ini sebuah sikap kemunafikan yang sedang diamalkan para ulama Pembangkang?
* * * * *
Namun PAS secara khususnya dan pembangkang secara umumnya telah menjatuhkan hukum kafir kepada pemimpin negara dan ahli UMNO sejak beredarnya Amanat Haji Hadi. 

Natijah dari sebuah pengkafiran memberi impak besar kepada masyarakat. Antaraanya adalah status perkahwinan, zuriat, perwarisan, sembelihan, hukum muamalat dan banyak lagi.

Ketika PAS mengkafirkan Tun Mahathir dan para pemimpin kerajaan dan ahli UMNO, lalu apa hukumnya memakan sembelihan yang telah mereka lakukan? Begitu juga apakah sah solat dibelakang para imam yang menjadi pendokong Kerajaan?

Untuk itu apakah tamsilan pelacur ini lebih besar dosanya, lebih parah masfadatnya dan lebih penting dibahas ketimbang kata-kata takfir daripada PAS?
Kot kalau benda semudah itu pun susah sangat puak - puak Pakatan Haramjadah ni nak faham, memang sah dalam kepala otak diorang tu penuh dengan sampah belaka!!! Untuk penjelasan seterusnya, klik disini.
Categories:

5 ulasan:

  1. Pelacur berdosa. Shit tak ada dosa.

    Menuduh orang pelacur. Umpama menuduh orang buat dosa.

    Menceritakan keadaan barisan seperti shit yang nak terkeluar? Tinggal kat dalam busuk. Terkeluar pun lagi busuk. Ini kejadian betul. Kalau tengok komen orang barisan tiap hari cerita j---r dan l---t ja. Suka plak dorang.

    BalasPadam
  2. Ooo... yang bab Mengkafirkan orang tu tak berdosa pulak ye? Menuduh orang lain Kafir tu bukan satu dosa? Puih!!! Cakap je pandai, tapi diri sendiri pun tak betul!!!

    BalasPadam
  3. pelacur dosa. Shit tak ada dosa.

    BalasPadam
  4. Yang tuduh orang kafir tu banyak dah jadi katak lompat ke barisan. Kalau yang ada dalam Pas tu masih melompat2 tapi tak lepas.

    Kafir mengkafir tu pegi tanya diaorang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping