Jumaat, Mei 09, 2014


“Sorry lah Isham, kami tidak bodoh lagi untuk membela seorang PELIWAT. Bukti sudah nyata bahawa Anwar adalah seorang peliwat. Siapa yang mahu ke neraka bersama seorang peliwat?"

Demikian kenyataan yang dikeluarkan oleh seorang bekas Reformis yang suatu ketika dahulu pengikut tegar Reformasi sekitar tahun 1998.

Apa yang jelas, Si Gay Tua Isham Rais sebelum ini membayangkan satu keadaan yang tak masuk akal. Dia ingat rakyat sekarang masih duduk dalam longkang macam dia gamaknya.

Kalau dulu, orang masih tak boleh terima kenyataan bahawa Si Ketua Penipu tu seorang pelaku Homoseksual dan dia hanya seorang mangsa keadaan.

Tapi sekarang, semuanya dah berubah apabila Mantan Ketua Peguam Si Ketua Penipu tu sendiri mengakui bahawa dia merupakan seorang Peliwat. Kata 'Sman lagi:
“Dulu lain sekarang lain. Kalau suka sama suka pun sepertimana pembelaan Karpal dan pandangan Majlis Peguam, Anwar tetap seorang peliwat yang hukumnya tetap sama menurut Islam.

“Kami penganut Islam bukan freethinker atau penganut faham Komunis. Walau bagaimana pun sebahagian kecil mungkin masih boleh kau perbodohkan, silakanlah perbodohkan mereka,” katanya ketika mengulas artikel bertajuk “Isham Rais Gembira Jika Anwar Kembali Ke Penjara.”
Beberapa perkara perlu kita tahu mengenai Si Gay Tua bernama Hishamudin Rais tu. Yang PERTAMA, dia tentu - tentunya seorang GAY TUA yang dah tak laku.

Waima Si Ketua Penipu tu sendiri pun tak nak. Kalau bagi 'FREE' pun, mau dua tiga kali Si Ketu Penipu tu geleng kepala. Takkan nak nyer dia dengan GAY TUA ni.

Yang KEDUA, Si Gay Tua Bangka ni seorang yang berpegang kepada amalan Athiest. Dia ni tak de agama. Agama dia hanya buat kecoh tak tentu arah. Tuhan dia jalan raya.

Jadi, jangan heran sangat la kenapa Si Gay Tua ni suka sangat nak buat demonstrasi jalanan. Satu sebab mudah untuk dia jumpa dengan 'Pucuk Muda' untuk dijadikan 'Budak' dia. 

Kedua sebab mudah untuk dia beramal ibadat pada tuhan dia!!! Kesimpulannya, hanya orang BODOH je yang sanggup ikut cakap Si Gay Tua Bangka yang nak Mampos tu!!! Orang yang otaknya penuh SAMPAH, memang mudah la untuk dia perbodohkan!!!
Categories:

8 ulasan:

  1. Pakatan. Tetap bersama walau berlainan pendapat dengan satu tujuan. JATUHKAN DULU BARISAN.

    Kecut perut barisan kalau Pakatan terus teguh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. KESIAN PR SESAMA SENDIRI PUN TAK SEHALUAN. MASING MASING ADA AGENDA SENDIRI. CUBA FIKIR DAN RENUNGKAN KALAU PR DAPAT TAWAN PUTRAJAYA.MAKA MEREKA AKAN BEREBUT JAWATAN.MEREKA AKAN MENGEMUKAKAN AGENDA MASING MASING YG BEECELARU. LAMALAMA DOK DIJALANRAYA GULIBGGULIBG SESAMA SENDIRI

      Padam
  2. Anwar tentu ketawa besar kerana ramai yang sanggup dihumban kedalam Api Neraka Jahannam demi Anwar............
    Mungkin pengikut2 Anwar telah menganut ugama baru yang dibawa oleh Anwar, ugama pluralisme dan liberalisme......kalau ikut ugama Anwar, budaya liwat yang diamallkan oleh kaum Nabi Lut yang dilaknat oleh ALLAH hingga ALLAH turunkan azab keatas penduduk2 negeri itu adalah halal kerana itu mereka terus menyokong walau banyak bukti menunjukkan bahwa Anwar memang ada lakukan perkara terkutuk itu. Mereka ini tak sedar bahwa syurga yang Anwar bentangkan untuk mereka sekiranya menyokong dia adalah sebenarnya Neraka...........

    BalasPadam
  3. Salam 1Malaysia,
    Mamat tu dah dua kali kecewa.
    Pertama kecewa dalam hidup sebagai mahasiswa di menara gading hingga merana membawa diri ke negara orang.
    Kini setelah kembali ke tanah tumpah darah dgn usaha Anwar Ibrahim, dia sekali agal menjadi kecewa apabila idolanya gagal menjadi PM. Hancuslah harapannya...
    Sekarang apa yg dia harus buat?
    Dia perlu hidup dan perlu ada wang banyak seperti berada sebagai orang kuat Nuor.
    Bagi meneruskan hidupnya, maka terpaksalah dia kata begitu.
    Dia nampaknya akan jadi pengganti Anwar sebagai penggerak menyeru rakyat supaya menentang kerajaan UMNO/BN yg sangat dimusuhinya.
    Sama-samalah kita semua tengokkan nanti.
    Berjayakah mamat tu menjadi penggerak golongan penentang kerajaan dalam semua hal, waima yg baik-baik untuk rakyat.

    BalasPadam
  4. Anon 1.57 tak sedar ke pengikut Anwar bukan saja orang yang 'ugama pluralisme dan liberalisme' macam teori kau tu. Tapi ada ORANG KAFIR. Memang sah kafir. Tapi tujuan sama menentang parti rasuah. Kah..kah..kah.. Jangan gentar kerana kafir ni jenis tak menentang Islam walaupun ditohmah macam2. Mereka mahu duduk semeja.

    JATUHKAN DULU BARISAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tunggulah sampai kucing bertanduk. Kah kah kah..

      Padam
  5. Kalau asyik menyembah longkang di Jalanan, tak ke mana la perangai tu....MACAM LONGKANG la jugak!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping