Rabu, Mei 07, 2014


Tahun 2012, China Press menulis tentang telahan pakar Fengshui yang meramalkan Si Ketua Penipu tu bakal ditinggalkan kawan-kawannya dan hidup kesepian keseorangan.

Pakar Fengshui itu meniilik mengikut wajah dan tarikh lahir (Bazi) Si Ketua Penipu tu dan mendapati dia bakal hidup kesepian serta keseorangan, tersisih dari kawan-kawan.

Pakar Fengshui itu juga turut menasihatkan agar Si Ketua Penipu tu supaya jangan terlalu syok sendiri, perlu bijak menggunakan orang lain, supaya boleh membantu diusia tuanya.

19 tahun yang lalu, seorang penulis majalah fesyen pernah memaparkan tilikan nasib untuk Si Ketua Penipu tu dengan menjemput seorang pakar Fengshui yang meninjau sendiri kediaman asal Si Ketua Penipu tu di Cherok Tokun.
“Pada masa itu kebetulan di waktu pemilihan UMNO pusat, kebetulan pada masa itu usia Anwar Ibrahim 46 tahun, masyarakat Cina pada masa itu ambil berat kerana Anwar Ibrahim mahu mencabar Ghafar Baba jawatan Timbalan Presiden UMNO, boleh dijangkakan selepas itu adakah Anwar akan menjadi Perdana Menteri.

“Pada masa itu, pakar Fengshui itu memutuskan Anwar berusia 46 tahun nasibnya agak bagus, tetapi selepas berusia 51 tahun akan ada perubahan yang mendadak, jawatan dan kedudukannya akan tergugat, seterusnya Anwar Ibrahim akan mempunyai harta yang banyak tetapi tiada kedudukan, beliau dinasihatkan supaya buat langkah-langkah yang terbaik untuk diri sendiri.

“Secara kebetulan selepas 5 tahun, ramalan itu terbukti, Anwar Ibrahim dipecat oleh Mahathir.”
Seterusnya pakar Fengshui itu berkata, tidak elok jika batu-batu di bukit itu ditarah atau diusik, kerana ia akan merosakkan kedudukan Fengshui Si Ketua Penipu tu.

Seumpama pepatah Cina, kawasan itu seperti seekor harimau sedang berehat akan menjadi seekor naga jika ia terjaga, namun jika bukit itu dirosakkan hasratnya untuk menjadi Perdana Menteri akan tidak kesampaian.

“Kecuali dia dapat tembusi nasib Fengshui bertukar boleh menjadi menteri dan mempunyai kuasa yang luar biasa, jika tidak niatnya itu boleh diabaikan sahaja.

Mirip wajah Si Ketua Penipu tu kurus di pipi dan dagu, dalam Fengshui ia kurang bermaya untuk menjadi menteri, cara beliau mengarahkan orang memang benar dia mampu tundukkan orang, tetapi ia akan tersekat di tengah jalan sahaja.

“Cuping telinganya luas dan timbul, bermakna mempunyai sikap degil tidak mahu mengalah, kedudukan telinganya tinggi dari muka, memang seorang bijak yang luar biasa; lekuk atas bibir berbentuk tajam dan bergigi tajam, mempunyai sifat bentuk tubuh yang gagah dan bijak berkata-kata,” tulisnya lagi.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Sepi dlm penjara ler tu

    BalasPadam
  2. Tanya je, feng shui itu tak dapat ke tengok sifat meliwat sesaorang itu.

    BalasPadam
  3. anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal7 Mei 2014 pada 9:59 PTG

    kalau dah 6 kaki bawah tanah tu memanglah sendirian nanti. Yang tu semua orang akan rasa. Lambat dengan cepat aja.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping