Rabu, Mei 07, 2014


Hah!!! Kalau itu beritanya, jangan kata rakyat di Malaysia ni sahaja yang akan terkejut. Malah satu dunia pun boleh jadi gempar bila seorang Atheis mengucap syahadah.

Tapi kalau setakat dia nak buat cerita gempar dengan mendesak puak - puak DAPigs tu bagi laluan kepada Si Mat Syabun bertanding di Bukit Gelugor, baik tak payah la.

Tak de menda sangat yang nak dikejutkan sekiranya ianya benar - benar berlaku. Hakikatnya, semua orang tau yang Si Mat Syabun tu memang barua DAPigs.

Lagi pun, tak payah la Si Gay Tua Hisham Rais tu sibuk sangat nak buat gempar tak tentu arah. Buang masa dan tak mendatangkan faedah pun sebenarnya.

Puak - puak DAPigs tu sendiri dah buat ketetapan dan akan tetap mengekalkan kerusi Parlimen Bukit Gelugor tu dalam penguasaan diorang. Takkan nak la diorang bagi kerusi tu pada orang lain melainkan Si Mat Syabun tu masuk DAPigs!!!
Aktivis propembangkang, Hishamuddin Rais memberi cadangan kepada DAP agar menamakan Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu sebagai calon mewakili Pakatan Rakyat (PR) dalam Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Bukit Gelugor 25 Mei ini.

Menurut Hishamuddin, jika DAP berani(namakan Mat Sabu) maka ia merupakan langkah berani sekaligus memberi kesan yang besar dalam perjalanan politik PR khususnya Pas.

"Sepatutnya Mat Sabu bertanding di Bukit Gelugor, DAP sepatutnya beri peluang kepada Mat Sabu kerana ini boleh mengejutkan.

"Rakyat akan terkejut, UMNO juga akan terkejut, isu hudud boleh tenggelam kalau DAP beri peluang kepada Mat Sabu," katanya.


Beliau berkata demikian pada forum bertajuk "PRU14: Apakah ada lagi tsunami politik?" di Dewan Himpunan Cina  Kuala Lumpur dan Selangor (KLSCAH), di sini, malam tadi.
Categories:

3 ulasan:

  1. Gay? Manusia sekarang. Bab agama pandai cakap. Bab fitnah orang terang2 pun pandai.

    Macamlah ramai pemimpin skarang yang tetiba pakai songkok putih.

    BalasPadam
  2. Gay ke tidak.....tetap PENGKHIANAT!

    BalasPadam
  3. Perosak minda anak muda....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping