Rabu, Mei 07, 2014


Siapa yang tak kenal dengan Maria Chin Abdullah? Minah ni baru je menggantikan Si Ambiga tu sebagai Pengerusi BERSIH yang kerap kali buat kecaman terhadap SPR.

Tapi, apa taraf Si Maria Chin ni masih belum kita ketahui. Namun apa yang jelas, bekas Pengerusi BERSIH tu hanya dilacurkan oleh puak - puak Pakatan.

Mana tidaknya. Jika sebelum Pilihan Raya Umum yang lalu, Si Ambiga tu hanya sekadar diperkudakan oleh PKR untuk membuat tuntutan terhadap SPR.

Dia yang mengetuai pertubuhan Haramjadah yang digelarkan sebagai BERSIH tu mendesak supaya Pilihan Raya di Malaysia ni dibuat secara Adil, Telus dan Bersih.

Tapi bila tiba bab pemilihan PKR, dia jelas buat - buat buta dan hanya memekakkan teliga biarpun kepincangan dalam pemilihan parti tersebut jelas mempunyai kepincangan.

Hampir semua dakwaan yang dilakukan oleh BERSIH sebelum PRU yang lalu terbukti telah berlaku dalam pemilihan PKR. Segala jenis penipuan telah dilakukan oleh PKR.

Penyelewengan yang berlaku dalam pemilihan PKR tu telah didedahkan dan diakui oleh Bekas Calon PKR Batu Sapi, Ansari Abdullah dalam statusnya di laman Facebook.

Dari isu pengundi import, kertas undi lebih dari bilangan pengundi, 'Blackout' sehingga tipu kotak undi dilakukan terang - terangan. Takkan itu pun Si Ambiga tu masih tak nampak?

Apa yang jelas, Si Ambiga tu hanya diperlakukan seperti robot yang mengikuti segala arahan yang diberikan tapi dalam masa yang sama hanya menutup mata dari melihat Kebenaran.

Yang dipertikaikan ialah mengenai sistem serta kredibiliti PKR dalam menjalankan proses pengundian. Ianya melibatkan keADILan dan BERSIH dari segala penipuan.

Makanya, jangan pulak Si Maria Chin Abdullah tu jadi macam Si Ambiga. Jangan dia pulak yang jadi Robot, mengikut segala arahan yang diberikan oleh Pakatan. Tunjukkan la kredibiliti dia sendiri. Jangan setakat jadi Pelacur Jalanan je kerjanya!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. mcm ni nak tadbir negara..mcm ni berani kata rakyat nk mereka tadbir negara...SPR kecik dlm lingkungan sendiri pun kantoi byk...kalau yg kecik mcm ni leh berlaku byk kepincangan..apatah lg pegang Malaysia..

    maunya byk undi palsu...

    -smh-

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping