Isnin, Mei 05, 2014


Itu persoalan yang perlu kita ajukan kepada Si Ahli Parlimen Raub tu secara terang - terangan. Dan ianya perlu dijelaskan kepada rakyat dikawasan dia sendiri.

Adakah dia menyokong atau pun tidak cadangan PAS untuk membentangkan perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan dalam sidang Parlimen nanti?

Soalan ni kita tanya bukan sebab dia ahli Parlimen yang mewakili DAPigs. Tapi kita tanya dia atas dasar dia seorang Melayu yang beragama Islam. 

Makanya dia perlu buat pendirian dia sendiri berkaitan dengan isu tersebut. Jangan setakat dia nak cuba berselindung disebalik parti yang dia wakili.

Sekarang ni Wakil Rakyat, bukannya dia Wakil DAPigs. Perkara tu dia kena ingat. Dan sebelum ni dia jugak yang melalak dalam blog mendabik dada berbangga dengan DAPigs.



Diawal pembabitan dia dengan parti Ultra Chauvanist tu dia mendakwa kononnya DAPigs sekarang dengan DAPigs dulu dah banyak berubah. Mereka tidak lagi memerangi Melayu.



Bahkan, DAPigs sekarang lebih terbuka untuk menerima Islam jika hendak dibandingkan dengan UMNO. Itu salah satu penjelasan yang diberikan oleh dia sebelum ini.

Malah selepas dia berjaya merampas kerusi Parlimen Raub, puak - puak DAPigs tu jugak yang menjual nama dia dan dakwaan kononnya Melayu tetap diberi ruang dalam parti tu.

Tapi REALITInya, DAPigs dulu dan sekarang tak de beza lansung. Mereka tetap memerangi orang Melayu secara terang - terangan dan menjadikan Islam sebagai musuh utama.

Jika tidak, kenapa pulak diorang beria - ia benar nak menolak perlaksanaan Hukum Hudud dan mendakwa ianya salah satu percaturan UMNO untuk menyatukan orang Melayu?

Hakikatnya, DAPigs memang tak mahu PAS dan UMNO bersatu kerana ia akan menggagalkan usaha mereka untuk memerintah Negara dimasa akan datang.

Perihal itu dapat kita lihat dengan jelas apabila salah seorang pemimpin mereka mendedahkan isi kandungan pertemuan sulit yang diadakan diantara Pakatan sebelum ini.

Apa yang didedahkan oleh pemimpin DAPigs sebenarnya tertutup. Tapi disebabkan mahu menimbulkan kecurigaan, mungkin sebab itu ianya didedahkan kepada umum.

Jadi sekarang kita tanya pulak Si Ahli Parlimen Raub ni mengenai soalan diatas. Apa pulak penjelasan dia mengenai isu tersebut dan adakah dia menyokong usaha PAS untuk melaksanakan Hudud? Kalau setakat pandai bercakap je, baik tak payah!!! - seterusnya...
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping