Rabu, Jun 18, 2014


Hah! Lepas ni Mak Gundik Kit Siang tu nak bagi alasan apa pulak? Dia nak kata yang surat tunjuk sebab tu masih dihantar ke alamat lama dia lagi ke?

Atau adakah dia nak bagi alasan kononnya surat tu tak dihantar oleh pejabat Pos dan hilang sewaktu dalam penghantaran? Kalau asyik bagi alasan je, bila nak selesainya.

Apa pun alasannya, kita tunggu jawapan yang akan dikemukakan oleh Mak Gundik Kit Siang tu kelak. Sebelum ni dia dengan sombong dan angkuh mencabar orang tak tentu arah.

Kalau ikutkan SH, tak payah susah - susah nak hantar surat tunjuk sebab dan sebagainya. Orang yang sombong dan angkuh macam dia tu memang patut dipecat.

Tak perlu sangat nak ikut prosedur terhadap orang macam Mak Si Gundik Kit Siang tu. Patut awal - awal lagi dia dipecat dari menjadi ahli parti. Suruh je dia merempat dengan DAPigs. Habis cerita!!! Tak payah buat semak tak tentu arah!!!
PETALING JAYA: Sehari sebelum tarikh maklumbalas surat tunjuk sebab kepada Yammy Samat tamat, Umno memutuskan untuk melanjutkan tempoh itu sehingga akhir bulan ini.

Keputusan itu dibuat selepas ibu pejabat parti itu mengirim surat kedua ke alamat baharu yang didiami ibu kepada calon DAP, Dyana Sofya Mohd Daud itu.

Setiausaha Badan Perhubungan Umno Perak, Datuk Shaarani Mohamad ketika dihubungi mStar Online, memaklumkan surat terbaharu itu dipos pada Isnin.

"Surat baharu dipos semalam (Isnin) dan oleh itu tempoh untuk beliau (Yammy) menjawabnya dikira 14 hari bermula 16 Jun," katanya.


Shaarani berkata, ibu pejabat memperoleh alamat terbaharu Yammy dan mengepos surat berkenaan pada Isnin.
Categories:

4 ulasan:

  1. Jgnlah panggil nama sebarang..Bila masa pla emak calon DAP ini jadi gundik Lim Kit Siang? Berbudi bahasalah sikit kerana kita kan rakyat Malaysia yang penuh dengan sopan santun....Org x matang memang mcm tu..

    BalasPadam
  2. Oi!! Suruh laknat laknat yang menghina bangsa Melayu, Menghina pemimpin kerajaan Malaysia dan menghina Raja Raja untuk belajar berbudi bahasa dulu....ok?

    BalasPadam
  3. pergi sekolah belajar balik la ooi, maksud emak gundik pun xpaham ka!!!!!!

    BalasPadam
  4. 2:55PTG, Apek ah, nasib baik kat sini dia dipanggil mak si gundik kit siang.....orang lain panggil dia mak si sundal kit siang je.
    Just because the gundik is fighting for your cina cause, you want to defend her ah? Where were you when your pukimak pakatan haramjadah menghina orang UMNO?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping