Ahad, Julai 06, 2014


Dek kerana terasa diri tu "Diva" sangat, maka adik kepada Si Ahli Parlimen Gombak tu dibidas oleh Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah kerana bertindak biaDAP.

Sebelum ini, adik kepada Si Ahli Parlimen Gombak tu tunjuk Perangai Hodoh dia dengan memperlekehkan masakan peniaga di Bazar Ramadhan.

Adik kepada Si Ahli Parlimen Gombak tu didakwa menghina masakan yang dijual oleh peniaga di Bazar Ramadhan itu sebagai "Sampah".

Tindakan sedemikian mendapat respon Negatif dari kalangan masyarakat yang melihat ianya sebagai satu kenyataan yang angkuh dan tidak menghormati orang lain.
KUALA LUMPUR 5 Julai - Pengacara kontroversi Azwan Ali dinasihatkan supaya tidak lagi membuat kenyataan menghina bangsa Melayu terutamanya melibatkan peniaga-peniaga kecil apatah lagi di bulan Ramadhan.

Ketua Penerangan Pertubuhan Kebajikan Dakwah Islamiah (PEKIDA) Shahril Abdul Aziz berkata, kenyataan celupar sedemikian tidak sewajarnya dikeluarkan oleh Azwan.  

"Jangan hendak menghina bangsa Melayu. Kalau tak sedap sekalipun janganlah beli. Kalau rasa tawar sekalipun ia akan menjadi nikmat dan itulah kelebihan orang yang berpuasa.


"Jangan ingat dengan glamor, jalankan ibadah umrah banyak kali pun tak guna kalau mulut busuk," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.
Mujur la dia kena tenyeh dalam laman media je. Kalau ikut resam orang tua - tua zaman dulu, mulut HARAMJADAH macam dia ni dah lama dah kena lumur dengan cili!!! Baru dia tau macam mana rasanya!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Eeeeeek......PONDAN hodoh! Mesti geng PKR!

    BalasPadam
  2. Cik Azwan, haram lelaki menyerupai wanita.Awak berpendidikkan diva umur dah semakin lanjut, berilah contoh yg baik terhadap peminat,bila awak tinggalkan dunia ini ada jasa yg boleh disebut2 dan dikenang sebut2 diingati penduduk alam ni.Fikir2kanlah

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping