Khamis, Julai 03, 2014


Jika semalam kita dah baca artikel berkaitan dengan penghinaan yang diberikan adik kepada Si Ahli Parlimen Gombak terhadap peniaga di Bazar Ramadhan. (KLIK SINI)

Dengan selamba badak je adik kepada Si Ahli Parlimen tu menunjukkan Perangai Hodoh dia dengan mendakwa kononnya juadah yang dijual di Bazar Ramadhan ni macam sampah.

Bila teringatkan pasal masakan ni, mula la kita terkenangkan Perangai Hodoh adik Si Ahli Parlimen tu dalam satu rancangan memasak yang diadakan sebelum ini.

Siapa tak ingat kelaku buruk adik Si Ahli Parlimen tu dalam rancangan tersebut. Buat orang menyampah sepanjang dia ada dalam pertandingan memasak tu.

Pun begitu, adik kepada Si Ahli Parlimen Gombak tu masih lagi diberi peluang kedua menyertai rancangan memasak tersebut dalam pusingan 'All Star'.

Kita ingatkan bila dia masuk pusingan 'All Star', perangai dia berubah la sikit. Tapi, HAMPEH!!! Perangai Hodoh tu jugak yang dia bawak dalam rancangan tu.

Kiranya, dengan Perangai Hodoh yang dipaparkan oleh adik kepada Si Ahli Parlimen Gombak tu membuatkan dia TAK LAYAK dianggap sebagai 'All Star'.

Tak lupa jugak dengan lakonan yang dia buat setiap kali tibanya pusingan penyingkiran. Semuanya dilakukan demi untuk meraih rasa simpati dari kalangan juri.

Dengan lakonan 'terhencut - hencut' berjalan masuk ke gelanggang penyingkiran membuatkan orang bertambah menyampah dengan kelakuan yang dipamerkan.

Gelagat itu sedikit sebanyak mengingatkan kita kepada lakonan yang pernah dibuat oleh Si Ketua Penipu tu sepanjang kes liwat dia dibicarakan di Mahkamah sebelum ini.

Hampir setiap kali dia muncul. Si Ketua Penipu tu akan berpura - pura sakit bagi meraih simpati. Itu jugak caranya yang dilakukan oleh adik kepada Ahli Parlimen Gombak tu.

Tak cukup dengan itu. Hidangan adik kepada Si Ahli Parlimen tu pun boleh dianggap sebagai SAMPAH!!! Maka sebab itulah dia tak menang dan tersingkir awal dari pertandingan.

Kalau dia masak sedap, dah tentu - tentu dia takkan kena tendang keluar. Itu membuktikan yang adik kepada Si Ahli Parlimen Gombak tu memasak pun tak reti. Jadi, tak payah la dia nak berlagak tak tentu arah dan tunjuk sangat Perangai Hodoh dia tu!!! Buat malu je!!!

2 ulasan:

  1. This PONDAN is gross! At least abang dia, abang non, kakak fizi yang pondan2 pun, takde la sampai ketahap macam nak jadi betina pun tak jadi, nak rupa jantan pun jauh sekali.
    Suruh abang2 dan akak2 dalam PKR tu ajar dia macamana nak sembunyikan KEPONDANAN dia!

    BalasPadam
  2. kpd semua peniaga bazar ramadhan klau anda nampak si AA ni nak beli makanan jualan anda tlg jangan jual kpa dia

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping