Ahad, Julai 13, 2014


Hebat!!! Akhirnya, Bekas Pengerusi BERSHIT ni menampilkan wajah dia yang sebenar apabila berhajat besar nak tubuhkan NGO yang Pro kepada Si Ketua Penipu tu.

Jika sebelum ini, status sokongan dan kecenderungan Si Ambiga tu dipertikaikan kerana dia dilihat lebih berat sebelah dari nak menegakkan Kebenaran.

Namun, dakwaan sedemikian kerap kali dinafikan oleh Si Ambiga tu dengan menyatakan bahawa dia berjuang demi Keadilan untuk rakyat secara keseluruhan.

Tapi sekarang, semua tembelang yang cuba nak sorok oleh Si Ambiga pada ketika itu akhirnya terdedah dan bau busuknya mula merebak keseluruh Malaysia.

Keadilan yang diperjuangkan oleh Si Ambiga tu ternyata tidak menyebelahi rakyat. Ianya hanya sekadar wayang semata - mata apabila dia lebih mengutamakan Si Ketua Penipu tu.

Persoalannya, kenapa penting sangat Si Ketua Penipu tu kepada Si Ambiga? Apa habuan yang dia dapat sehingga dia sanggup memburukkan reputasi dia sendiri?

Secara logiknya, tak heran sangat jika kita cuba nak rasionalisasikan alasan mengenai sokongan terbuka Si Ambiga tu terhadap Si Ketua Penipu tu.

Sebelum ini, Si Ambiga tu juga turut terpalit dengan gerakan Seksualiti Merdeka yang mana perjuangannya adalah untuk memberi kebebasan kepada golongan LGBT.

Malah, dia juga turut terlibat secara lansung dalam melaksanakan program Karnival Seksualiti Merdeka bagi meraikan golongan tersebut di Kuala Lumpur.

Kalau kita lihat, maksud LGBT tu ialah mengenai orientasi seksual golongan "Lesbian, GAY, BISEKSUAL dan Transgender" yang turut ada pada Si Ketua Penipu tu.

Bukan orang Malaysia yang labelkan Si Ketua Penipu tu sebagai GAY dan BISEKSUAL. Tapi orang luar Negara pun turut mempersoalkan perkara yang sama.

Makanya, tak heran la kenapa Si Ambiga tu boleh menyokong Si Ketua Penipu tu sampai tahap dia sanggup nak tubuhkan Pertubuhan yang menyokong seorang Peliwat!!! Kalau dah namanya manusia Haramjadah tu, Haramjadah la jugak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. AmbigASS or amBIGOT? Pompuan ni memang hodoh dan buruk...hati busuk macam taik!

    BalasPadam
  2. BerSHIT dah tak laku, nak start Negara-ku konon..

    Eh, negara dia kan dekat Bay of Bengal sana!! Apa kena mengena dengan Tanah Melayu? Dia ingat dia mempergunakan satu dua Melayu bodoh kat dalam persatuan dia tu, dia boleh mewakili rakyat Malaysia????

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping