Ahad, Julai 13, 2014


Heh!!! Apa malang la nasib Si Wan Omega ni ek. Sudah la dia hanya dijadikan Boneka oleh Si Ketua Penipu tu. Sekarang dia dihantui pulak oleh puak - puak Hantu Raya.

Nampak sangat la Si Wan Omega ni hanya sekadar dijadikan Patung yang boleh diubah-alih sesuka hati oleh puak - puak PKR tu. Tak de orang pun yang hormat pada dia.

Walaupun dia memegang jawatan sebagai Presiden parti, namun orang bawahan hanya sekadar mempergunakan dia demi kepentingan Politik mereka sendiri.

Dalam satu kenyataan yang dibuat oleh penyokong PKR ni mendedahkan bahawa Si Wan Omega tu hanya menjadi alat kepada beberapa orang pemimpin untuk merampas kuasa.

Dengan melabelkan pemimpin - pemimpin tersebut sebagai 'Hantu Raya', penyokong PKR ni dengan lantang mengkritik tindakan yang tidak beretika tersebut.

Menjawab persoalan yang ditimbulkan, "Adakah Wan Azizah Bakal MB Selangor Selepas Raya", penyokong PKR tu mendedahkan agenda sebenar 'Hantu Raya' tersebut.
Persoalannya, siapa golongan 'Elitis' yang dimaksudkan oleh penyokong PKR tu? Dan siapa pulak 'Hantu Raya' yang disebutkan dalam komen dia tu?

Adakah mereka tu semuanya musuh ketat Si Khalid Ibrahim yang selama ini merancang untuk menjahanamkan maruah dan kredibiliti dia sebelum ini?

Tinggal lagi, apa yang lebih memeranjatkan kita ialah bahawa dalam PKR ni bukan sahaja pemimpinnya yang Gila Kuasa. Hantu Raya yang diorang 'bela' pun turut sama Gila Kuasa macam tuan diorang jugak!!! Patut la parti tu kucar kacir dibuatnya!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping