Ahad, Julai 13, 2014


Heh!!! Ini la yang orang kata Khifarah. Jika sebelum ini, puas la Si Azmin tu menuduh orang lain mempunyai "Perangai Hodoh" dalam sidang Parlimen.

Tapi dalam realitinya, diluar dari dewan sidang Parlimen tu, perangai dia lebih teruk dari apa yang dia dakwa terhadap orang lain. Perangai dia lebih Hodoh.

Dan, Perangai Hodoh Si Azmin tu pulak bukan orang UMNO yang dedahkan. Sebaliknya, dikalangan ahli PKR tu sendiri yang buat pendedahan mengenainya.

Salah satu Perangai Hodoh Si Azmin yang disebut oleh ahli PKR tu adalah mengenai isu yang dibangkitkan bagi memburukkan nama baik serta reputasi Si Khalid Ibrahim tu.

Beberapa alasan telah pun dijelaskan oleh ahli PKR tu dalam laman media sosial milik dia yang jelas cuba mengaitkan Azmin dengan kemelut kepimpinan di Selangor.
Pertama ia nampak dalam keadaan kritikal kerana ia dibangkitkan secara terbuka oleh pimpinan kanan Keadilan sendiri

Kedua, isu kidex, air, kitab bible telah dispinkan secara luas dan pihak pentadbiran negeri Sgor dilihat gagal untuk respon isu ini dengan baik dengan collateral damage wujud kerana kebanyakkan pemimpin2 dalam GLC, ahli-ahli majlis adalah memihak kepada ketua 'hanturaya'.

Oleh itu mereka tidak defend pentadbiran Selangor. Tambahan mereka yang 'pro' pentadbiran Selangor tidak berani defend secara terbuka kerana perlantikan sebahagian mereka masih diatas nasihat DSAI yang masih dilihat 'pro' hanturaya.

Ketiga, pentadbiran Selangor ini dilihat muktahir ini sudah membuat beberapa counter attack dan terdapat keperluan yang serius serangan perlu dari aspek politik dan undang-undang dan bukan sahaja melalui sumber dan jentera pentadbiran Selangor. Kordinasi dan penyelarasan isu ini perlu disusun dengan lebih effektif

Keempat, 'final decision' yg dilontarkan oleh DSAI di Selangor Club baru2 ini atas isu MB Selangor perlu dilihat dan diresponkan dari sudut politik, undang-undang dan psywar.

Kelima, gerakan rakyat, hubungan pakatan rakyat perlu dipertingkatkan termasuk memastikan pihak istana tidak diheret dalam isu politik 


Keenam, gerakan pemutihan dalam Keadilan perlu diperhebatkan supaya anasir-anasir subversif dapat dibuang dan dihapuskan sama sekali.
Pendedahan yang dibuat oleh ahli PKR ni merujuk kepada persoalan "Isu Jawatan MB Selangor Pada Tahap Kritikal" yang masih menjadi Igauan Ngeri PKR pada hari ini.  

Nah!!! Sekarang, apa lagi yang Si Azmin tu boleh perkatakan? Adakah apa yang didakwa ini benar - benar berlaku atau adakah ianya hanya sekadar fitnah belaka?

Jika ianya satu fitnah dengan niat untuk merosakkan maruah serta kredibiliti Si Azmin tu sebagai seorang pemimpin, maka adalah wajar untuk dia ambik tindakan. 

Jangan pulak Si Azmin tu hanya sekadar mampu nak menafikan dakwaan yang dibuat dan tidak mengambil tindakan terhadap orang yang buat pendedahan tu. Kalau setakat bercakap je, baik tak payah!!! Takkan dia nak jaga maruah sendiri pun tak mampu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping