Ahad, Julai 20, 2014


Heh! Kalau sebelum ini, Si Ketua Penipu tu bukan main lagi memuji - muji kajian yang dilakukan oleh pihak - pihak berkecuali seperti Merdeka Centre ni.

Tapi mungkin kali ianya berkecuali. Mungkin Si Ketua Penipu tu akan mengamuk apabila kajian Merdeka Centre ni memihak kepada Si Khalid Ibrahim dan juga rakyat Selangor.

Kajian yang dijalankan selama dua bulan itu mendapati bahawa rakyat Selangor cukup berpuas hati dengan pentadbiran yang dipimpin oleh Khalid Ibrahim.
“Kajian ini dijalankan dari 16 Mei hingga 7 Julai menunjukkan 54 peratus responden bersetuju kerajaan negeri berada pada hala tuju yang betul manakala 28 peratus lagi berkata sebaliknya.

“Sebanyak 72 peratus responden berpuas hati dengan kualiti hidup dalam masyarakat, sementara 25 persen lagi tidak,” katanya dalam Astro Awani.

Menurutnya, seramai 3,472 responden bersetuju bahawa kerajaan negeri berada pada hala tuju yang betul.

"Hasil kajian itu mendapati 12 peratus turut memuji pentadbiran negeri dan 11 peratus lagi gembira dengan pembangunan pesat negeri.

“Kajian ini dilakukan ke atas 6,436 responden itu meliputi 8 kawasan pihak berkuasa tempatan (PBT) membabitkan 56 peratus Melayu, 29 peratus Cina dan 14 peratus India,” katanya.

“Isu semasa yang mendapat perhatian responden ialah bekalan air dan elektrik, kos kehidupan tinggi, jenayah dan keselamatan awam.


“Jumlah peratusan ini agak menggembirakan kerana kaji selidik ini dijalankan ketika isu bantahan cadangan pembinaan Lebuh Raya Kinrara-Damansara (Kidex) dan isu rampasan Bible bahasa Melayu mendapat liputan luas media,” katanya.
Jika sebelum ini, sudah ada dengar ura - ura bahawa Si Khalid Ibrahim tu akan tetap digugurkan sebagai MB dan diganti dengan Si Wan Omega selepas Hari Raya Aidilfitri nanti.

Perkara itu juga turut diumumkan oleh Si Ketua Penipu tu kepada pihak media mengenai keputusan yang telah dibuat oleh kepimpinan PKR Pusat.

Sekiranya perkara itu dilakukan, maka nampak sangat yang puak - puak PKR ni meminggirkan suara rakyat yang tetap mahu Khalid kekal sebagai MB Selangor.

Kalau selama hari ini, PKR sering menuduh Kerajaan yang pinggirkan suara rakyat dan tidak mengendahkan kehendak mereka. Tapi hakikatnya diorang sendiri buat benda yang sama.

Itulah manusia HIPOKRIT yang memang dari kalangan jenis orang yang MUNAFIK. Cakap dimulut lain, tapi perlaksanaannya lain. Jenis orang macam ni elok dihumban ke dalam longkang je!!! Cakap tak serupa bikin, buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Bukan humban dalam longkang, tapi humban dalam PENJARA SUNGAI BULOH !!!!!

    BalasPadam
  2. Anwar ne adalah seekor binatang yang bertopengkan manusia.

    BalasPadam
  3. Meluat tengok muka peliwat dan pemzina ni. Cepat2 lah masuk penjara aman Malaysia ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping