Jumaat, Julai 11, 2014


Amboi!!! Kalau gini la gayanya artis ni nak beraya, memang beraya sakan la orang yang menengoknya. Patut la ada yang tegur artis ni dalam laman media sosial.

Sekeping foto yang dimuat naik laman Facebook Rotikaya menampilkan Lisa Surihani dan Fazura bergandingan dalam satu rancangan yang akan ditayangkan pada hari raya nanti.


Pelbagai komen yang negatif diterima oleh mereka berdua melalui foto tersebut akibat pakaian yang dipakai dilihat terlalu ketat hingga menampakkan susuk tubuh masing-masing.

Namun begitu, Fazura yang seolah-olah kebal dengan tohmahan dari haters mahupun peminatnya, sekali lagi memuatkan foto berkenaan dalam laman Instagram peribadinya.

Terpulang la pada diorang nak pakai apapun. Yang penting dah ada orang tegur cara diorang berpakaian kelihatan 'canggung' dan tak bersesuaian. Nak dengar atau tidak, itu diorang punya pasal. Jangan diorang meroyan nak marahkan orang nanti sudah la!!! - seterusnya...
Categories:

4 ulasan:

  1. Yang baju putih tu kenapa sampai melayut macam tu..orang anak lima pun tak macam tu pun...dah kawin ke belum tu...kesiannya..agak agaknya kalau dah umur 40 tak tahu macam mana lah agaknya..ye

    BalasPadam
  2. yang orang lain menyibuk dengan apa artis ni pakai, pasal apa? Nak artis-artis bungkus dengah bugha taliban ke? Makin lingkup negara aku dengan orang melayu yang nak jadi arab bodoh nih.

    BalasPadam
  3. taklah keterlaluan..kite melayu..zaman dulu pun pakai kebaya ketat jugak..bukan arab abdwi padang pasir..biarlah mereka encik semut hitam..tak suka jgn tengok..dorang bukan boegl pun..kan lebih baik ko buat cerita politik ke..cerita isil ke..serita palestin ke..tak payahlah nak menyibuk segala hal pakai org lain.

    BalasPadam
  4. Cantik sgt ke?artis ni, pakaian tak ikut budaya Melayu tak sopan,nampak benda yg sepatut disembunyikan.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping