Khamis, Julai 24, 2014


Seorang Exco Selangor sebelum ini 'meluahkan' kekecewaan dia terhadap kemelut kepimpinan yang melanda Pakatan Haramjadah tu di Selangor.

Exco Adat Istiadat Melayu, Belia dan Sukan Selangor mempersoalkan tindakan pemimpin Pakatan Selangor seolah - olah galak dengan agenda tersendiri.
"Adakah kini tradisi membela rakyat kini menjadi agenda terkebawah di dalam keutamaan pimpinan Pakatan Rakyat Selangor dan agenda perubahan tampuk tertinggi selaku Penguasa Utama Negeri Selangor menjadi impian dan harapan mutlak untuk penggal kedua pemerintahan Pakatan Rakyat Selangor kali ini," tulis beliau dalam satu 'post' panjang hari ini.
Kepimpinan Si Khalid Ibrahim sebagai Menteri Besar Selangor pada ketika ini masih lagi dikritik hebat oleh sekutunya dalam Pakatan sendiri.

Malah beberapa pemimpin PKR secara terbuka membuat kenyataan mengenai keperluan Khalid mengosongkan kerusi yang didudukinya sejak enam tahun lalu.

Exco tersebut walaubagaimana pun tidak menyebut secara spesifik siapakah peminpin dari Pakatan Haramjadah tu yang dimaksudkan.

Dia yang juga merupaka ADUN PAS berulang-kali dalam tulisannya mengingatkan kepimpinan Pakatan Rakyat tidak berebut kuasa dan memikirkan perasaan rakyat.
"Ribut apakah yang melanda Pakatan Rakyat Selangor sehingga menyebabkan kapal yang sudah selesa belayar teroleng-oleng ke kiri dan ke kanan lalu menyebabkan rakyat menjadi tidak selesa dan muntah meloya.

"Tidakkah disedari oleh kepimpinan Pakatan Rakyat Selangor keributan permasalahan dalaman ini secara terbuka boleh mengundang persepsi meluat dan menyampah di kalangan rakyat Selangor yang akan menyamakan kepimpinan Pakatan Rakyat kini tidak ubah seperti kepimpinan Barisan Nasional yang cukup suka berbalah dengan agenda perebutan jawatan," kata beliau.
Selain itu, Exco tersebut juga turut meminta agar kesemua pemimpin dari parti komponen agar tidak terpengaruh dengan taktik musuh politik mereka yang cuba mengambil kesempatan atas pergaduhan sesama sendiri.

PS: Heh! Penyudahnya, diorang akan tetap salahkan UMNO jugak diatas keGAGALan diorang mengatasi masalah yang melanda. Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la!!! Jangan nak salahkan orang lain pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Orang PAS pun banyak yang munafik dan pemfitnah ... maka tak hairan mereka menyalahkan orang lain diatas kesalahan mereka ..Ketua dah tua nyanyuk pun masih nak jadi peminpin...

    BalasPadam
  2. TAIK DI PUNGGONG SALAHKAN ORANG LAIN SEBAB NAMPAK TAIK TERSEBUT LELEH...DAN DI HURUNGI LALAT..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping