Isnin, Julai 14, 2014


Huh!!! Memang kecoh betul di padang MPK 1 Kuantan hari ini. Tempat dimana orang Kuantan berbuka puasa hari ini menjadi meriah tak tentu pasal.

Nak pulak bila hujung minggu dimana kaum keluarga meluangkan masa berbuka diatas padang secara terbuka beramai - ramai menjadi tumpuan hari ini.


Keistimewaan bagi mereka yang biasa berkunjung ke padang MPK 1 tu turut menarik perhatian YAB Perdana Menteri untuk turut serta berbuka puasa bersama isterinya.

YAB Perdana Menteri hadir bersama - sama dengan YAB Menteri Besar Pahang, ahli - ahli Parlimen, Exco - Exco Kerajaan Negeri, serta pemimpin setempat.


Dalam keadaan santai, YAB Perdana Menteri dilihat tidak kekok apabila bersama - sama dengan rakyat Kuantan buka puasa diatas padang tersebut.

YAB Perdana Menteri kemudiannya menunaikan solat Maghrib di Masjid Negeri dan berjemaah Isyak serta Terawikh di Masjid Tengku Ampuan Afzan, Indera Mahkota.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping