Ahad, Julai 06, 2014

Gambar Hiasan 
Jika tadi kita dah baca serba sedikit penjelasan mengenai pemahaman "Khalwat" yang dipertikaikan oleh Si Tipah Koyak tu dalam The Malaysian Insider.

Kata Si Tipah Koyak tu, dalam Islam tak de istilah "Khalwat" ni. Yang ada cuma istilah berzina. Tapi itu pun memerlukan empat orang saksi untuk membuat pertuduhan.

Nampak sangat la yang Si Tipah Koyak tu sekadar cuba nak memutar belitkan istilah "Khalwat" sedangkan dia sendiri tau apa yang dimaksudkan.

Tapi bila yang memertikaikan pasal "Khalwat" tu datangnya dari kalangan pemimpin PKR, maka kita tak jadi heran sangat kalau diorang menggalakkan Khalwat tu berlaku.

Jika kita tengok dalam kepimpinan diorang sendiri pun, berapa ramai yang dah kantoi 'Khalwat; sebelum ini. Jadi, tak pelik la kenapa Si Tipah Koyak tu boleh buat kenyataan tu.

Sebelum ini, kita pernah dihidangkan dengan kes khalwat yang melibatkan Ostad dari kalangan pemimpin PKR tu dengan isteri orang dalam bilik hotel pukul 3 pagi.

Bila ditanya, Si Ostad tu boleh pulak bagi alasan kata yang dia tengah bagi sesi kaunseling kepada isteri orang tu didalam bilik hotel tersebut. Penyudahnya, kes tu diam begitu sahaja.

Kemudian, kita jugak pernah didedahkan dengan skandal 'Khalwat' yang melibat Timbalan Presiden PKR, Si Azmin dengan seorang wanita dalam bilik apartmen.

Namun skandal tu dinafikan oleh Si Azmin tu dan menganggap ianya sebagai satu fitnah. Tapi sampai ke hari ini, Si Azmin tu tak de pun nak ambik tindakan.

Kalau betul ianya satu fitnah, kenapa dia tak saman pihak yang buat pendedahan tersebut? Kenapa dia hanya mendiamkan diri dan biarkan isu tu menjadi buah mulut orang?

Begitu jugak dengan Si Ketua Penipu tu yang pernah didakwa terlibat dengan penzinaan bersama - sama Chinadoll sebelum ini. Malah siap ada video lagi.

Pun Si Ketua Penipu tu hanya sekadar menafikan perkara tersebut serta membuat tuduhan kononnya pihak yang dedahkan video tu sekadar menabur fitnah.

Soalnya, kenapa dia tak saman orang yang dedahkan video tersebut? Orang yang dedahkan video tu kepada umum pun siap buat pengakuan kata dia bertanggungjawab.

Kenapa Si Ketua Penipu tu masih jugak enggan mengambil tindakan saman terhadap Datuk Shazryll Eskay yang mendedahkan video tersebut?

Makanya, kita tak pelik la kenapa Si Tipah Koyak tu sendiri sanggup mempertikaikan mengenai istilah 'Khalwat' yang memang termaktub dalam undang - undang Islam sebab ramai pemimpin PKR sendiri pun terlibat dengan MAKSIAT!!! - seterusnya...
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping