Rabu, Julai 16, 2014


Heh!!! Inilah bahananya bila suka sangat buat Perangai Hodoh tak tentu arah macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Nak pulak bila dalam bulan puasa macam ni.

Punya menyampah orang tengok gelagat awek yang bawak kereta Peugeot putih tu memaki hamun orang tak tentu arah, sampai ke lubang orang cari dia.

Dalam satu pendedahan yang dibuat oleh sebuah blog, kenderaan tersebut adalah milik sebuah syarikat yang menjalankan perkhidmatan perkahwinan.

Maklumat seterusnya...
Syarikat tersebut dilaporkan beroperasi di Taman Saujana, Puchong Selangor. Butiran mengenainya, korang boleh tengok gambar kat sebelah ni.

Tak cukup dengan itu sahaja. Malah Si Awek Biadap tu juga turut menjadi troll dalam laman media sosial sehingga terciptanya beberapa laman fanpage mengutuk tindakan biadapnya.

Ada yang sibuk tanya, kenapa pulak SH kaitkan Perangai Hodoh awek tu dengan puak - puak Pakatan Haramjadah? Jawapannya mudah je.

Siapa yang ajar rakyat Malaysia ni Biadap secara terbuka tanpa mengira keadaan dan situasi jika bukan pemimpin - pemimpin Pakatan Haramjadah tu sendiri?

Diorang tu memang jenis yang suka menghina dan memaki hamun orang tak kira tempat dan keadaan sekeliling. Tengok la perangai Si Tipah Koyak tu sebelum ini.

Suka - suka hati dia je nak maki hamun petugas di pejabat Jabatan Pendaftaran Negara dengan pelbagai cacian yang dilemparkannya. Itu salah satu contoh adab yang ditonjolkan.

Tak lupa juga dengan perangai Haramjadah Si ADUN Celaka yang memaki hamun orang sesuka hati dia sewaktu dalam sidang DUN Pulau Pinang sebelum ini.

Itu semua diantara contoh - contoh yang perlu dijadikan rujukan yang menunjukkan bahawa perangai biadap pemimpin Pakatan Haramjadah tu menjadi ikutan dikalangan rakyat Malaysia. Maka sebab itulah diorang TAK LAYAK nak jadi pemimpin!!! - seterusnya...
Categories:

7 ulasan:

  1. muka standard lobang jamban..perangai standard isi dalam lobang jamban..tak boley wat bini...

    BalasPadam
  2. kalau semua org melayu Islam sikap macam ni pertahan Islam bila kena provok oleh non-muslims & org bukan melayu di tanah melayu kan bagus

    BalasPadam
  3. Respek keberanian awek tu.. normally if pompuan melayu akan kalut semcm je if berdepan dgn situasi mcm ni... Pompuan tu rileks je.. Baru cine2 tu tau if melayu kena cuit, tua muda dia nampak kecik je...

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku tak respek langsung pompuan mcm tu... meluat lg ada... melayu kena cuit tak jadi mcm tu la ngok......

      Padam
  4. ok la ada semangat jaga maruah dan hartabenda.

    Jangan biarkan orang lain pijak kepala macam org melayu Islam di malaysia di perkotak katik dgn bukan-melayu/bukan-Islam & puak liberal.

    BalasPadam
  5. melayu kena ada semangat macam perempuan ni...... aku sokong perempuan ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Agaknyalah, wanita ni marah sebab Cina dah terlampau biadap dgn irg Melayu tak, jika kerana kerosakkan kereta tu sedikit tak kan sampai marah nacam tu.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping