Isnin, Julai 21, 2014


Sebelum ini pernah melaporkan yang aktor Ezany Nizarif kesal apabila kisah dia bakal bercerai dengan isterinya, Lizda Nuryanti Abidin, 32 tersebar di bulan Ramadan. 

Terkini, maklumat terbaru yang mendakwa isteri Ezany menghilangkan diri dari rumah dan Ezany terus dihubungi untuk mendapatkan keterangan lanjut.

“Pada hari Khamis, 17 Julai yang lalu, saya terjaga daripada tidur kira-kira jam 5.30 pagi dan saya mendapati isteri saya tiada. Pintu bilik terbuka, pintu rumah pun tidak berkunci. 

"Saya lihat kunci rumah yang selalu dia bawa pun ada di rumah. Saya cuba hubunginya tetapi gagal. Saya tidak tahu apa yang berlaku,” ujar Ezany memulakan bicara.

“Saya sudah pun membuat laporan polis pada Ahad (20 Julai). Saya buat laporan untuk tujuan keselamatan dan saya sendiri tak tahu apa status isteri saya sebenarnya. 

"Sama ada dia menghilangkan diri, dilarikan, diculik atau sebagainya. Saya tak tahu isteri saya ke mana. Tapi ada sumber yang memberitahu saya, orangnya adalah seorang wanita.

"Dia telah menghantar mesej kepada saya menerusi laman Facebook dan mengatakan suaminya ada hubungan dengan isteri saya. 

"Sudah lebih empat hari dia menghilang, jadi bila saya buat laporan polis, saya harap pihak berkuasa dapat menjalankan siasatan lanjut,” ujar Ezany lagi.

Ketika ditanya adakah anak-anak mereka bertanya tentang ibu mereka, Ezany memberitahu dia hanya menjelaskan kepada anak-anak yang ibu mereka keluar bekerja.

“Saya rasa terkilan perkara ini pula boleh terjadi. Masalah rumah tangga kami sudah lama, lagi pun rumah tangga mana yang tiada masalah. Selagi boleh tutup dan selesaikan, saya mencuba untuk tutup dan diamkan.

Orang tahu masalah rumah tangga kami pun menerusi kemaskini status Facebook milik dia. Saya sudah tidak kisah jika dia mahu berpisah tetapi biarlah dengan cara yang baik. Tapi bila dia melibatkan media sosial seperti ini, semua orang pun sudah tahu,” luah Ezany.
Categories:

1 ulasan:

  1. Byk dah kes seperti ni...sedih kan.Suami saya pun sedang brcinta dgn isteri org...tak peduli dgn nasihat..lupa tanggung jawab.Tak takut dgn Allah.Trend akhir zaman.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping