Ahad, Julai 27, 2014


Heh!!! Nampak gayanya kemelut kepimpinan dalam Pakatan Haramjadah tu di Selangor semakin bertambah buruk apabila timbul dakwaan mengaitkan Si Ketua Penipu tu.

Jika sebelum ini, wakil dari kem Si Khalid Ibrahim tampil membuat pengakuan menyatakan 'rundingan sulit' dengan pihak 'pemberontak' sedang giat dijalankan. (KLIK SINI)

Namun dalam kenyataan tersebut, Setiausaha Politik kepada Si Khalid Ibrahim tu menyatakan bahawa rundingan tersebut tiada kaitan dengan Projek Negeri.

Tapi lain pulak dalam pendedahan yang dibuat melalui blog Si Raja (Tikus) Petra tu. Dia mendakwa kononnya Si Ketua Penipu tu ada bagi arahan kepada Khalid Ibrahim.

Katanya, Si Ketua Penipu tu mendesak supaya Rejim Pakatan Selangor menggunakan dana rakyat untuk membeli konsesi air dari syarikat SPLASH pada harga RM 2.5billion.

Walaubagaimana pun desakan Si Ketua Penipu tu ditolak oleh Si Khalid Ibrahim kerana mendapati nilai sebenar syarikat tersebut hanya sekitar RM 250juta sahaja.

Nah!!! Korang bayangkan. Berapa banyak keuntungan yang Si Ketua Penipu tu nak kaut dari Rejim Pakatan Selangor dengan pembelian syarikat konsesi tersebut?

Punya jauh beza diantara RM 250juta dengan Rm2.5billion ni tau. Bukannya beza setakat seringgit dua ringgit je. Tapi sampai tahap berjuta - juta harganya!!!

Kalau Si Ketua Penipu tu nak suruh beli syarikat tu pakai duit tabung dia sendiri, tak pe la juga. Tapi, dia suruh guna dana rakyat yang sampai tahap berbillion ringgit.

Jadi, tak heran la sekiranya ada pihak yang mendesak agar Si Ketua Penipu tu membuat penjelasan mengenai isu tersebut kepada rakyat Selangor. 

Adakah benar dakwaan yang dibuat? Atau adakah ianya sekadar dakwaan kosong semata - mata? Kalau setakat nak jadikan itu sebagai alasan bagi menghalalkan Kronisme dan Nepotisme dalam pentadbiran, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping