Isnin, Julai 28, 2014


Heh! Belum pun selesai kemelut kepimpinan yang melanda puak - puak Pakatan Haramjadah tu di Selangor, dah timbul pulak isu lain yang makin memburukkan keadaan.

Jika sebelum ini, kita ada dengar cerita pasal isu konsesi air yang turut dikaitkan dengan Si Ketua Penipu tu dan sebuah syarikat milik kroni dia. (KLIK SINI).

Kali ini, dilaporkan pulak cerita pasal gengster bersenjata cuba nak gugat dan mensabotaj bekalan air di Selangor. Mungkinkah ianya ada kaitan?
SELANGOR - Exco Belia dan Sukan,  Infrastruktur dan Kemudahan Awam Ahmad Yunus Hairi mendakwa usaha kerajaan negeri itu memastikan bekalan air sentiasa mencukupi di musim perayaan ini disabotaj. 

Jelasnya, sekumpulan samseng bersenjata mengakibatkan operasi pengepaman air ke sungai terganggu lima jam. Ekoran itu tambahnya, pengeluaran sebanyak 70 juta liter padu air tergendala.

“Ketika ini pasukan daripada Lembaga Urus Air Selangor (LUAS) dan Jabatan Pengairan dan Saliran (JPS) sedang bekerja keras melakukan operasi pengepaman agar bekalan air mentah tidak terjejas,” kata Yunus.

Menurutnya sekitar jam 3 pagi semalam, pasukan pengendali pam di Bestari Jaya diugut dan terpaksa meninggalkannya atas faktor keselamatan.

Tambahnya lagi, laporan polis juga dibuat di balai polis Bestari Jaya dan kerajaan negeri berharap pihak berkuasa meningkatkan keselamatan dan menyiasat secepat mungkin agar ia tidak berulang.

“Dalam situasi kerajaan negeri yang sedang berusaha keras bagi memastikan bekalan air terus lancar, kami juga berharap agar seluruh pengguna air dapat menggunakan air dengan cermat dan berhemat,” ujarnya. 
Persoalannya, kenapa gengster tu cuba nak sabotaj bekalan air di Selangor? Adakah tujuan diorang adalah untuk memburukkan lagi nama Si Khalid Ibrahim tu?

Tak heran kalau perkara tu boleh belaku memandangkan sekarang ni pelbagai pihak sedang berusaha untuk terus mencari dan mencipta kelemahan Si Khalid Ibrahim tu.

Maka tak pelik jika ada pihak yang sanggup upah gengster dan buat kerja Haramjadah macam tu untuk memenuhi tujuan mereka. Nak pulak dikalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Diorang ni memang dah terkenal menggunakan taktik bangsat!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Susah sangat ke untuk polis nak menangkap salah seorang daripada samseng tersebut? Kalau dapat tangkap sekor pun, dah boleh soal siasat sapa yang mengupah beliau......

    BalasPadam
  2. apa nak jadi ni, anwar tak sedar ke, ini akibat kerakusan kamu, anak Malaysia semakin menjadi samseng,,, siapa pupuk budaya samseng kalau bukan kamu, rakyat yang mahu hidup aman damai tak kan dapat hidup aman lagi, rakyat sudah rosak dan punah, sikit sikit nak gaduh, nak jadi samseng, ugut, rosak perpaduan...rakyat tak kan terima kamu dan bungkus lah kamu untuk berambus...sudah sudah lah apa yang kamu buat dan tak kan dapat rakyat di perbetulkan untuk generasi akan datang...kata kata karpal memang benar...anwar has done enough trouble to the country...

    BalasPadam
  3. Alaaaa...bagi sajalah DS Wan tu jadi MB Selangor.
    Apa yg jadi sekarang cuma alasan untuk membolehkan DS Wan jadi MB. Bukan apa DSAI perlu sangat DS Wan untuk mempengaruhi Sultan Selangor untuk dptkan pengampunan dari Sultan. Nanti masuk penjara tak sampai setahun dah dapat pengampunan bolehlah keluar awai.
    Sorrylah kalau rakyat Selangor menjadi korban.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping