Selasa, Julai 29, 2014


Heh! Malang jugak nasib yang menimpa Si Nik Aziz ni. Hanya sebab dia tampil menyatakan sokongan terhadap Si Hadi Awang tu sebelum ini, dia pulak yang difitnah.

Yang buat fitnah terhadap Mursyidul Am PAS tu pun bukan orang lain. Sebaliknya dari kalangan pemimpin - pemimpin PKR sendiri yang tak puas hati dengan dia.

Kiranya, pemimpin - pemimpin PKR tu ketar lutut jugak la dengan kenyataan yang dibuat oleh Si Nik Aziz tu sebelum ini. Takut jugak pada Si Wali Keramat tu gamaknya.

Jika sebelum ini, Si Nik Aziz tu menggesa agar seluruh ahli PAS perlu menyokong kenyataan yang dibuat oleh Hadi Awang sebagai seorang Presiden parti.
"Setelah satu penggal beliau (Khalid) memimpin dengan cemerlang sehingga di dalam pilihanraya umum yang lepas, prestasi Pakatan Rakyat di Selangor semakin meningkat dan beliau dikekalkan di atas kerusi Menteri Besar, tiba-tiba hari ini beliau ingin digugurkan," kata Nik Aziz dalam kenyataan.
Namun, kenyataan yang dibuat oleh Si Nik Aziz tu telah dibidas oleh pemimpin PKR yang menyifatkan dia tak dapat maklumat yang betul berkaitan isu yang dinyatakan.

Malah, ada jugak yang terlalu angkuh dengan membuat dakwaan kononnya Si Nik Aziz tu tak perlu masuk campur dalam urusan orang lain jika ianya bukan kawasan dia.
"Masalahnya Tok Guru Nik Aziz tidak dapat info, kalau dia dapat info dia akan tahu. Kalau nak diceritakan apa yang berlaku kepada dia (Nik Aziz) dia pun akan terkejut, jadi saya tidak ambil perkara ini sebagai isu yang besar. 

"PAS kena faham dan hormat kedudukan PKR dan DAP... kalau bukan kawasannya tidak payahlah (masuk campur),” katanya.
Nah!!! Nampak sangat la pemimpin PKR ni tak hormat lansung kepada Si Nik Aziz tu. Malah pemimpin PKR tu jelas membelakangi perjuangan Pakatan selama ini.

Bukan ke diorang jugak yang memperjuangkan Hak Kebebasan Bersuara dikalangan rakyat Malaysia? Jadi, kenapa pulak pemimpin PKR tu nak suruh Nik Aziz jangan masuk campurkan sedangkan dia hanya menyatakan kebebasan dia sendiri!!!
Categories: , ,

11 ulasan:

  1. Kurang ajar tul pkr ni... Pkr lahanat ni cuma dgr ckp dap jer... Pas mana lah die nk amik port . Sbb tu akar umbi pas skrg lg rela join umno dr trus jilat pkr ngan dap.semoga satu hari jd knyataan br cina2 ni telan air liur je lah ...puihhh dap ngan pkr

    BalasPadam
  2. Suara nik aziz hanya perlu apabila pakatan rakyat mahu membuat demontrasi di jalanraya. Pada masa itu dengan fatwa nik aziz bahawa demonstrasi nu adalah sepertti hadir ke madjid semasa solat jumaat atau hadir ke mekah buat haji dan umrah. Maka penganut agama pas akan turun hatta imam demonstrasi tu adalah ambiga sekalipun ....

    BalasPadam
  3. Hahaha...nah ambik ubat!!!..semoga pakatan haramjadah ni terus hancur...ni la akibatnya tidak melihat kebenaran dan hanya mengfitnah...

    BalasPadam
  4. Pergi MAMPUSLAH pkr. orang bodoh sahaja yang menjadi keahliannya.

    BalasPadam
  5. bengong sangat lah orang PR terutama PKR kalau tak Nampak jalan tuju politik anwar, menyesatkan dan merosakkan, apakah azizah boleh membimbing negeri Selangor, party sendiri pun kucar kacir, rumah tangga sendiri pun kucar kacir...kes anwar samsidar, kes anwar ganggu bini orang, kes anwar dengan liwat geng geng dia...jadi rakyat Selangor fikirlah..tujuan jahat anwar patut di tolak...pemerintah zalim akan bawa huru hara...

    BalasPadam
  6. PAS sebenarnya lebih dihormati jika tidak bersama Pakatan Pembangkang..... Selama ni PKR N DAP hanya memperkudakan PAS dan ahlinya...

    BalasPadam
  7. PKR ni bubar ajelah, kembalilah sokong k'rajaan yg telah banyak memberi kesejahteraan pada raayat supaya bangsa Melayu bersatu dan teguh.

    BalasPadam
  8. pork nik pok mat hahaha

    BalasPadam
  9. H haha .... laga jangan tak laga .... !

    BalasPadam
  10. as salam. terlalu kuat 'islam' nya sampai x Nampak baik BN tapi dok Nampak baik PR jugak. Target PAS bukan lg SYURGA, tapi KALAHKAN BN( banyak bukti dah!).
    Kelate Membangun Bersama P*S. MALAYSIA MODEL ISLAM(banyak bukti dah!). tolong sebarkan. SAYA BERANI TANGGUNG. DARE 4 TRUTH.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping