Ahad, Julai 13, 2014


Akibat kekalahan berganda yang dihadapi oleh Brazil membuatkan penyokongnya mencemuh pasukan tersebut dalam aksi tempat ketiga dan keempat Piala Dunia 2014.

Jika sebelum ini, kekalahan Brazil kepada Jerman 7-1 menyaksikan sebahagian penyokong merusuh dengan membakar bas dan bendera. Kali ini, pemain pula menjadi sasaran.

Salah seorang yang menerima ktukan hebat biarpun sedang beraksi diatas padang sewaktu separuh masa kedua ialah pemain yang dikenali sebagai Hulk.

Hulk atau nama asalnya, Givalnildo Vieira de Sousa dimasukkan pada minit ke -73 oleh Luis Filipe Scolari bagi menggantikan pemain berjersi 16, Ramirez.

Kemasukan Hulk dalam aksi penentu tempat ketiga dan keempat disambut dengan laungan "Boo" dari penyokong Brazil atas sebab - sebab yang tak dapat dipastikan.


Heh!!! Kesian sungguh dengan Brazil ni. Bila kalah, penyokong tak dapat nak terima kenyataan sampai habis dibakarnya bas dan juga bendera.

Lepas tu bila tak puas hati, pemain pulak yang nak disalahkannya. Tak boleh terima kekalahan betul penyokong - penyokong Brazil ni.

Lebih kurang sama je dengan penyokong - penyokong Pakatan Haramjadah tu. Diorang pun jenis yang tak boleh terima kekalahan dalam PRU yang lalu.

Bila dah kalah, macam - macam alasan yang diorang bagi. Habis satu Malaysia ni diorang pusing sambil meroyan dan buat dakwaan yang bukan - bukan.

Kononnya diorang dakwa berlaku kejadian 'Blackout', wujudnya 40ribu pengundi hantu dari kalangan Bangla, ada kes tipu kotak undi dan sebagainya.

Punya diorang tak puas hati, sampai tahap ada yang sanggup berguling atas jalanraya. Penyudahnya, diorang jugak yang malu sendiri bila pemimpin mereka sendiri mendedahkan kemaluan mereka secara terang - terangan!!! Masa tu, tau pulak diorang SONGEH!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. puak-puak fuckatan ni takde keje lain,sejak mula tido malam dan bangun pagi-pagi duk fikir nak cari salah orang je,buruk dan silap diri sendiri tak sedar,,,,cermin lah diri tu tu puak-puak fuckatan puki mak ko.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping