Ahad, Julai 13, 2014


Untuk sekian kalinya, kita masih lagi mendengar nama Rafizi disebut sebagai Penjenayah paling dikehendaki dalam PKR kerana melakukan kesalahan yang cukup berat.

Jenayah Moral yang dilakukan oleh SI Rafizi dalam agenda 'Langkah Kajang' yang direncana sebelum ini jelas hanya menjejaskan perpaduan dalam PKR.

Perkara itu sudah dinyatakan dalam dua artikel sebelum ini dimana ahli serta pemimpin PKR diperingkat Cabang sudah pun menyuarakan pandangan mereka. (Klik Sini & Sini)

Desakan demi desakan telah pun dilakukan oleh mereka diperingkat akar umbi yang jelas mula menyampah dengan Perangai Haramjadah yang ditonjolkan oleh Si Rafizi tu.

Tak kurang jugak dengan satu lagi desakan yang dibuat oleh ahli di Cabang Balik Pulau, Pulau Pinang yang mencabar Si Rafizi tu menjadi 'Anak Jantan'.
"Jika Rafizi anak jantan, beliau akan meminta meminta maaf kepada ahli PKR dan meletak semua jawatan dalam par­ti,’’ katanya kepada Mingguan Malaysia di sini hari ini.
Maka sudah jelas bahawa ahli diperingkat akar umbi memang menyalahkan Si Rafizi ni kerana menggugat perpaduan dan melingkupkan PKR secara terang - terangan.

Hanya dek kerana kerakusan nafsu Si Rafizi tu nak tunjuk yang dia bijak sangat sehingga mengakibatkan perbalahan serta kemelut dalaman parti menjadi semakin kronik.

Tapi dalam satu komen yang dibuat melalui laman portal Pro Pembangkang, Si Rafizi tu jelas enggan mengakui KEGAGALAN yang telah dibuat dalam 'Langkah Kajang' tu.

Dengan memberikan alasan kononnya Langkah Kajang tu dilihat "Berjaya" kerana ianya memenuhi tujuan iaitu dengan membentuk pilihan lain untuk rakyat.

Heh! Itu kata dia. Yang nak didengar oleh dia hanya kata dia je ke? Macam mana pulak dengan kata orang diperingkat bawahan? Macam mana pulak dengan kata ahli parti sendiri?

Adakah semua kata - kata yang diluahkan selama hari ini hanya perlu dipinggirkan dan tak dilayan oleh Si Rafizi ni secara terang - terangan? Bagaimana pulak dengan Hak Rakyat?

Selama ini, puak - puak Pakatan Haramjadah tu sibuk mencanangkan cerita pasal nak memperjuangkan 'Hak Rakyat'. Tapi sebaliknya, Hak Rakyat tu jugak yang dicabul.

Jika dilihat dari satu sudut yang lain pula, jelas kenyataan yang dibuat oleh Si Rafizi tu seolah - olah memperlekehkan serta menghina pemimpin dari PAS dan DAPigs.

Bagi Si Rafizi tu, pilihan untuk menggantikan Si Khalid hanya boleh datang dari kalangan pemimpin PKR sahaja dan bukan dari PAS atau DAPigs.

Hakikatnya, jika rakyat nak diberi pilihan siapa yang lebih layak menggantikan Khalid, tak perlu nak dibuat Pilihan Raya Kecil Kajang untuk melaksanakan agenda Langkah Kajang tu.

Tak cukup ke dengan calon - calon Pakatan yang sedia ada di Selangor tu untuk menggantikan Si Khalid Sebagai Menteri Besar? Apa BODOH sangat ke pemimpin dari PAS dan DAPigs tu? Kalau semuanya bodoh, apa guna diorang jadi Wakil Rakyat!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. haha...pondan ni pun dapat jawatan sekaran abang non dia...aaaaawww.

    Sekarang, abang non pun tak boleh selamatkan dia. PADAN MUKA!!! Dah berapa tahun menabur fitnah dan memecah belahkan Bangsa dan mengkhianati bangsa dan agama sendiri....Sekarang terima la balasan dia.

    Pondan ni menunggu masa kena hentam je.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping