Jumaat, Ogos 29, 2014


Saranan Rafizi supaya wakil rakyat PKR di Selangor menolak pencalonan sebagai menteri besar mendapat reaksi negatif apabila disifatkan sebagai gelojoh, bongkak dan mempunyai agenda peribadi dalam isu berkenaan.

Malah, Rafizi turut diberi amaran supaya menghentikan segera sikap tergopoh-gapahnya kerana 'Wayang Langkah Kajang' sudah melabuhkan tirai apabila Khalid Ibrahim meletak jawatan.

Rasa tidak puas hati dan terkejut dengan kenyataan yang dikeluarkan Naib Presiden PKR itu diluahkan ADUN Sri Muda, Suhaimi Shafiei yang menganggap Rafizi cuba memaksa semua pihak mengikut pandangannya.
"Kenyataan Rafizi sebulan dua ini banyak merosakkan hubungan dalam Pakatan dan kini dia melebarkan lagi retak yang sedia ada.
"Caranya memberi gambaran bahawa hanya pendapat beliau seorang sahaja yang betul dan layak memberi pendapat.
"Siapa Rafizi yang hendak menyuruh saya membuat itu dan ini?," katanya menerusi kenyataan media pada Jumaat.
Suhaimi yang kesal dengan tindakan Rafizi itu juga mahu supaya kepemimpinan tertinggi PKR menegur cara Ahli Parlimen Pandan itu yang dianggapnya melampau.

Beliau berpendapat, kenyataan Rafizi itu menghina Adun Pakatan Rakyat Selangor khususnya dan lebih memburukkan keadaan ia dikemukakan menerusi media.
"Cabaran beliau (mengarah Adun PKR tarik diri) menghina kami, seolah-olah kami tidak ada pendirian. Jika beliau mempunyai cadangan yang difikirkan baik, bawalah ke dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Pusat untuk kita bincangkan dan buat keputusan," katanya.
PS: Heh! Baru diorang tau yang Si Rafizi tu suka bercakap tak guna Kepala Otak? Orang lain dah lama tau yang Si Rafizi tu memang tak de otak!!! Tu pasal la dia suka mengarut tak tentu arah!!! 
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dah lama aku cakap dah...fizi ni jenis PONDAN KUAT MEROYAN! Masa zaman muda2 dulu okay lah berperangai macam tu kot. Abang non pun suka jantan2 ala manja macam tu.Mungkin perangai macam tu buat abang non kau tu manja2 kan kau masa di London dulu.
    Tapi sekarang kau dah tua, fizi oi! Gara2 pondan meroyan ni orang dah memang meluat tengok. Lebih2 lagi bila kau menggugat kesejahteraan tanah air!
    Budak KURANG AJAR hasil belaan si musibat AL JOOBS!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping