Jumaat, Ogos 22, 2014


Alahai!!! Memalukan sungguh bila PAS ada pemimpin Bebal macam ni. Patut la dia kalah bila bertanding dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.

Sifat yang ditonjolkan oleh Bekas Calon PAS ni jelas tak menunjukkan yang dia ada rasa simpati terhadap nasib malang yang menimpa penumpang pesawat MH17 tu.

Tindakan dia memperlekehkan tumpuan rakyat terhadap perkara tersebut menunjukkan yang dia tidak ada sifat belas ikhsan terhadap keluarga yang terlibat.

Dalam status Facebook yang dimuat -naikkan oleh Bekas Calon PAS tu, dia cuba nak membezakan kemalangan jalan raya yang berlaku sewaktu Aidilfitri yang lalu.
Apa yang jelas, kenyataan yang dibuat oleh Bekas Calon PAS ni bercanggah dengan apa yang dinyatakan oleh Ketua Penerangan PAS Pusat semalam.

Bukan ke semalam Si Mahfuz Bean tu dah mengarah semua Ahli Parlimen PAS agar turut serta dalam Majlis Perkabungan yang dijalankan bagi menghormati mereka yang terlibat?

Dengan arahan tersebut bermakna puak - puak PAS ni jugak turut memberi perhatian dan penghormatan terhadap apa yang berlaku. Tak pulak dia nak pertikai?

Tak de pulak pemimpin - pemimpin PAS tu sibuk nak ambik berat dan beri perhatian terhadap mangsa - mangsa kemalangan jalanraya sewaktu Aidilfitri yang lalu.

Atau, adakah status yang dikeluarkan oleh Bekas Calon PAS tu merupakan satu sindiran terhadap pucuk pimpinan partinya sendiri? Atau dia sendiri tak dapat notis mengenainya?

Tapi, apa nak heran ye tak. Kalau dah bercakap dengan manusia jenis MUNAFIK memang macam tu la gayanya. Masa dia buat status tu pun dia bukannya guna akal fikiran yang waras. Sebaliknya, dia banyak guna Kepala Lutut!!! Itu pasal la Bebal tak sudah!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. bodoh sangat lah untaz ni kalau nak buat perbandingan kemalangan jalan raya musim raya dengan MH17...apa lah bodoh bodoh sangat ustaz PAS ni...kayu dengan batu pun tak dapat di beza...tak payah lah di beri pencerahan dalam hal ustaz bengap ni...agaknya ada anak/saudara mara ustaz ni yang kojol dalam kemalangan jalan raya musim raya...beginilah ustaz...yang mati di jalnraya tu kes bunuh diri, nak ekkk atas jalan raya...biarlah dia orang mampus..jalan raya selamat , pengguna yang sial buat tak selamat..

    BalasPadam
  2. aku suka tengok monyet baca harakah di atas tu...itu lah mentality orang PAS...baca akhbar yang low quality...menyebar fitnah, merosakkan fikiran ummah..setaraf monyet lah orang PAS...boleh buat U turn, boleh takut nwar, boleh takut DAP,,,sampai mati hidup balik pun hudud tak kan ada, sebab PAS kata dia cuma satu pertiga saja dalam PR...tak da suara...sebab tu bila PKR/DAP berdeham PAS dah menikus...jelas Nampak dalam kes MB selangor

    BalasPadam
  3. OTAK DIA KAT LUTUT.

    BalasPadam
  4. Si Mahfuz Bean tu dah mengarah semua Ahli Parlimen PAS agar turut serta dalam Majlis Perkabungan yang dijalankan bagi menghormati mereka yang terlibat.

    Masalahnya Ustaz Hamid ni bukan Ahli Parlimen.

    Kalau nak sangat penghormatan negara, suruh la ustaz ni terbangkan keretanya diruang udara Ukraine dan minta puak2 bertelagah kat sana tembak dia. Bodoh punya ustaz.

    BalasPadam
  5. Mamat ni tak tahu membezakan keadaan dan situasi. Tapi pada pendapat aku penghormatan untuk wira2 negara seperti yg gugur dalam operasi sulu pun sepatutnya dibuat seperti ini juga. Mereka menggadai myawa untuk mempertahankan negara yg mata sepet tak sanggup melakukannya

    BalasPadam
  6. Orang PAS camtulah. PAS tak boleh tengok kerajaan umno dapat memenangi hati rakyat. prang pas hanya pandai guling guling atas jalan raya jer

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping