Jumaat, Ogos 22, 2014


Heh!!! Ini la yang orang kata, kerana mulut badan binasa. Bila bercakap tu tak pernah lansung nak guna kepala otak. Main cakap ikut kepala lutu je kerjanya.

Tapi, memang itulah sikap Si Khalid Samad ni. Dia bercakap mana pernah guna akal fikiran yang waras. Main cakap guna emosi sampai tahap memalukan orang.

Maka sebab itu dia pernah ditegur oleh Tuanku Sultan Selangor secara terbuka dalam satu satu majlis bersama rakyat. Semuanya kerana sifat dia yang tak reti hormat orang lain.

Jika pagi tadi, kita dah dedahkan agenda subversif yang cuba digerakkan oleh Si Ketua Penipu tu agar rakyat membenci institusi Raja - Raja Melayu. (Klik Sini)

Dan tak salah sekiranya kenyataan Khalid semalam disifatkan sebagai salah satu propaganda untuk menjayakan usaha yang direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu.

Hakikatnya, puak - puak PAS sedar dengan agenda tersembunyi yang cuba dilaksanakan oleh Si Ketua Penipu tu dan cuba untuk menghalangnya.

Tapi, apa kan daya. Ada dikalangan pemimpin - pemimpin PAS sendiri yang tak faham dengan apa yang cuba dilakukan oleh parti tersebut.

Maka tak heran la sekiranya Si Pak Mus hari ini tampil menolak kenyataan yang dibuat oleh Si Khalid Samad dan menyifatkan ianya bersifat peribadi.
"Pendirian PAS adalah, apa yang terkandung dalam Undang-undang Tubuh Kerajaan Selangor, di mana Tuanku merupakan kata pemutus dalam perlantikan menteri besar," kata beliau lagi.


"Kenyataan peribadi pemimpin PAS ini kadang-kadang disalah tafsir sebagai pendirian rasmi PAS. Jadi jangan buat kenyataan peribadi secara terbuka, terutama dalam perkara sensitif," tegasnya.
Nah!!! Kesimpulannya, PAS tak nak dilihat bersekongkol dengan agenda subversif yang cuba digerakkan oleh Si Ketua Penipu tu untuk menghasut rakyat.

Diorang tak nak terlibat dalam usaha untuk membuat rakyat benci kepada institusi Raja - Raja Melayu yang cuba direncanakan oleh Si Ketua Penipu tu. Tinggal lagi, bak kata orang tua - tua, kalau tak nak badan bau taik, jangan berkawan dengan "Kaki Bontot"!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Boleh percaya ka PAS-pisss-pussyyyy ni. Depa ni kan dah tebal sifat munafik dia...pagi cakap lain, tengahari cakap lain, malam cakap lain.....dok u-turn memanjang....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping