Jumaat, Ogos 15, 2014


Tak perlu kita nak tulis panjang - panjang. Cukup korang baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Tun Mahathir tu pun cukup berbisa buat Si Ketua Penipu tu.

Memang setiap perkara tu ada hikmahnya. Cuma, pada ketika ianya berlaku kita tak nampak apa natijahnya dimasa akan datang. Kita marah dan maki hamun.

Macam - macam kecaman dan tuduhan dibuat terhadap Tun pada ketika itu. Habis semua anak muda berguling - guling atas jalan raya kata dia seorang yang zalim.

Maka, timbul la ungkapan "Mahazalim" dilemparkan terhadap Tun Mahathir pada waktu tu tanpa kita fikir sama ada tindakan yang diambil betul atau pun tidak.

Sekarang baru kita nampak siapa sebenarnya Si Ketua Penipu tu. Dia la manusia paling MUNAFIK yang hidup di Malaysia ni. Cakap dia semuanya RETORIK belaka.

Kata je dia nak memperjuangkan rakyat. Tapi hakikatnya, dia hanya memperjuangkan KRONISME dan NEPOTISME secara terbuka serta terang - terangan. 

Amalan ugutan dan paksaan dijadikan sebahagian dari kehidupan seharian dia. Malah ianya menjadi darah daging dia anak beranak. Jadi, masih lagi ke orang nak percaya pada dia? Kalau korang syok sangat kena kencing, jangan la nak heret orang lain sekali!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. Tun, anda memang tepat. Anwar adalah penyebab negara kucar kacir. Kenapakah rakyat malaysia bangsa melayu dan beragama islam masih percaya pada anwar. Saya rakyat negeri sarawak dilahirkan 57 tahun yg lalu. Kami d sarawak walaupun 30% islam, kami dapat hidup bebas dan aman atas kebijaksanaan parti pbb yg menjadi tonggak bn d sarawak. Kenapa org islam di semenanjung tak mengiktiraf umno secara keseluruhan? Saya betul2 hairan dan kecewa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila sudah nafsu dan ego menguasai diri bangsa dan agama diketepi.

      Padam
    2. Terbaik dari serawak!!

      Padam
  2. 12:18PTG, Kami di Semenanjung telah dihuru harakan oleh pendatang2 DAP dan NGO2 pariah. Saya berharap, rakan2 di Sabah dan Sarawak mempelajari dari pengalaman kami di Semenanjung. Saya tahu di bandar2 utama di sana seperti Kuching dan KK, semuanya dikuasai oleh bangsa cina. Sama seperti KL dan Pulau Pinang dulu2. Sekarang, lihatlah bagaimana hak2 Melayu Bumiputera dikikis dengan liciknya dengan mempergunakan ahli2 politik Melayu dalam PKR dan PAS.

    Saya berharap rakan2 Bangsa Bumiputera di Sabah dan Sarawak tidak ditimpa nasib yang sama. Pariah NGO dan pendatang2 DAP sudah memberi perhatian yang lebih kepada saudara di sana sebab agenda mereka di Semenanjung sudah banyak dicapai.

    Bangsa Melayu di sini telah diperbodoh dan dipecah belahkan. Saya harap, nasib yang sama tidak menimpa rakan2 di Sabah dan Sarawak.

    Semoga kita berkekalan aman dan hak2 Bangsa Bumiputera diperkukuhkan!!


    BalasPadam
  3. tak perky pembangkang di Negara ini

    BalasPadam
  4. Mobilasi Pakatan Rakyat sudah menunjukkan tanda-tanda kerosakan dan perjalanan yang masih jauh dihadapan adalah laluan sukar dan berbukit sebelum sampai kemuncak gunung. Mungkinkah sumpah laknat menjadi kenyataan. PAS akan semakin sukar menerima DAP sebab unsur-unsur kafir MCA dan Gerakan ramai dalam DAP. UMNO perlu fasilitate ilmu politik dunia kerana gerakan subversif secara maya terutama yang bersifat menentang dan menyerang Islam perlu ditangkis secara bijaksana,berhemah dan berdakwah. Wassalam.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping