Jumaat, Ogos 15, 2014


Heh! Sejak kisah mengenai dua orang ADUN dari PAS Selangor buat gempar semalam, macam - macam cerita yang timbul dalam laman media sosial.

Rata - rata memberikan reaksi negatif terhadap tindakan yang dilakukan oleh dua orang ADUN PAS tu kerana dilihat membelakangi pendirian parti.

Status yang dimuat naik oleh anak kepada Nik Aziz dalam laman media sosial Facebook miliknya cukup menarik perhatian dikalangan pengamal media sosial.

Biarpun dia tidak menujukan status tu kepada sesiapa, tapi dalam keadaan semasa, semua orang boleh agak siapa yang dia maksudkan sebagai Pengkhianat tu.


Pandangan anak Si Nik Aziz tu dilihat sangat kritis dan sinis terhadap tindakan yang dilakukan oleh dua orang ADUN PAS tu sebelum ini biarpun dibuat secara berselindung.

Dia menyifatkan tindakan tersebut sebagai satu pengkhianatan dan ianya ibarat "Pengotoran" yang akan disusuli "Pembersihan" dan ianya akan jadi lebih cantik.

Malah, anak Si Nik Aziz tu juga memberi sindiran mengenai "Syaitan akan sediakan 100 alasan buat pengkhianat menikmati alasannya".

Jadi, perlu apa lagi kita nak bahaskan tindakan yang dilakukan oleh dua orang ADUN PAS tu? Nak ditunggu apa lagi sebelum mereka boleh dihukum sewajarnya? Takkan la itu pun orang PAS tak boleh nak nilaikan sendiri!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Kalau beruk2 memanglah takde akal tapi nafsunya kuat....campak jer pisang,pasti beruk2 nie tak lepaskan peluang.....beruk2 tengah kebulurrr katakan....hungry monkey....tapi jangan campakkan belacan,nanti beruk2 naik giler semacam....

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa yg saya nampak adalah kejayaan anwar.dia berjaya huruharakan pas kerana tak setuju dengan jijah

      Padam
  2. Sekali imbas tengok muka beruk2 nie......cam beruk2 lapor jer....

    BalasPadam
  3. Hahaha..It's true....they DO look like a couple of BERUKS!

    BalasPadam
  4. Duniawi punya pasal bohhh,yang salah di bolehkan yang haram dihalalkan, kopiah terbang, serbang dan jubah melayang layang.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping