Selasa, Ogos 19, 2014


Berikut pandangan yang diberikan oleh Si Khalid Samad berhubung isu kedudukan Menteri Besar Selangor yang masih hangat diperkatakan pada ketika ini.

Kata Khalid Samad, Khalid Ibrahim tu telah berjaya dalam lakonan yang dipermainkan sebelum ini hampir - hampir membuatkan PAS tersingkir dari Pakatan.

Dakwa Khalid, tindakan Khalid Ibrahim yang pandai memberikan 'gula-gula politik' menyebabkan PAS melihat dia sebagai seorang tokoh pemimpin yang bersih.
"Hendak selamatkan dirinya dia beri pelbagai kelebihan kepada Pas, dalam pada itu apa-apa yang berlaku di Selangor beliau tidak lapor kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim tetapi beliau lapor kepada Pas," katanya pada forum 'Krisis Selangor: Mengapa Pas Terasing' di Dewan Perhimpunan Cina Selangor dan Kuala Lumpur.
IRONIKnya, Si Khalid Samad tu pun berjaya jugak dalam lakonan yang ditonjolkan selama ini dalam PAS. Adakah dia sedar dengan perkara tersebut?

Sebelum ini, segala tindakan yang dilakukan oleh Si Khalid Samad jelas dilihat membelakangi perjuangan Islam yang menjadi dasar perlembagaan PAS selama hari ini.

Adakah Si Khalid Samad tu lupa bahawa dia pernah membantah cadangan melarang penjualan arak di kawasan Majoriti Melayu seperti mana yang diperjuangkan PAS?

Adakah dia juga lupa penentangan yang dibuat secara terbuka terhadap cadangan Hassan Ali untuk melarang umat Islam bekerja di Premis yang menjual arak?

Tidakkah kedua - dua perkara itu merupakan salah satu tuntutan Islam? Kenapa Khalid Samad sanggup menentangnya dan bersekongkol dengan DAPigs?

Nah!!! Apa yang pasti, Si Khalid Samad tu sendiri pun dah berjaya memperdayakan ahli - ahli PAS diperingkat akar umbi dengan lakonan yang dipaparkannya.

Orang ingat, dia masuk PAS sebab dia nak memperjuangkan dasar perlembagaan Islam yang selama ini dibangga - banggakan sangat oleh PAS. Sebaliknya, Si Khalid Samad ni masuk PAS sebab dia nak sokong DAPig!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. MUNAFIK RUPA2NYA. MACAMANALAH PENGUNDI SHAH ALAM MENYOKONG ALMUNAFIKUN INI???

    BalasPadam
  2. Syaitan pun ramai pengikut, inikan pula syaitan bertopengkan manusia.

    BalasPadam
  3. Beliau ni pemikiran libral, perbuatan yg haram dihalalkan mementingkan sSiDAPIG tu,macam mana presidnt pas boleh terima menjadi ahli pas,apa agenda beliau yg sebenarnya? Kenyataan SiKhalid sedikit pun tak ada unsur Islam, rugilah jadi umat NABI S.A.W.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping