Rabu, Ogos 27, 2014

Heh! Dasar manusia tak sedar diri betul la mamat sorang ni ek. Dah nak kena pecat dengan oarti dia pun, masih lagi dia nak banyak bunyi mempertikaikan itu ini.

Kalau dah dari mula - mula dia membelakangi pendirian yang dibuat oleh parti, buat apa lagi dia nak sibuk - sibuk ambik tau apa keputusan yang akan dibuat?

Hari ini, salah seorang ADUN beruk dari PAS yang menyokong Si Wan Azizah tu tampil dan mempertikaikan kenapa PAS masih nak mencalonkan Azmin sebagai pengganti Khalid.

Secara tak sedar dirinya, dia kata dia tidak akan mengambil peranan dalam tindakan PAS untuk mengemukakan lebih dari satu calon kepada Tuanku Sultan Selangor.
"Saya sebagai yang bersama-sama dalam 30 orang yang menandatangani surat akuan sokongan bersumpah itu, saya merasakan bahawa pandangan kami semua pun sama iaitu untuk memudahkan Tuanku membuat pilihan dengan mengutarakan satu nama sahaja," katanya kepada Antarapos. 
Malah, Si ADUN PAS tu juga turut membayangkan yang dia tak bersetuju dengan cadangan PAS untuk mencalonkan Si Azmin kerana akur pada keputusan PKR.
"Lagi pun sebelum ini yang ditimbulkan oleh PAS adalah nama Azmin Ali sebagai cadangan juga, tapi Azmin sendiri pun telah mengisytiharkan dia telah menarik diri kerana menghormati keputusan parti dia," ujarnya.
Huh! Kalau dia dah akur dengan cadangan PKR, kenapa dia tak keluar je dari PAS dan masuk je parti PKR tu? Buat apa dia nak menyemak dalam PAS lagi?

Soalnya sekarang, dia perlu tanya PKR, kenapa diorang tak nak menamakan orang lain sebagai calon untuk menggantikan Si Khalid Ibrahim tu?

Dia perlu tanya, kenapa hanya perlu hantar nama Wan Azizah tu jugak sebagai calon Menteri Besar Selangor sedangkan ramai lagi orang lelaki lain yang lebih layak?

Kalau setakat nak main ikut je Bontot puak - puak yang memang suka Main Bontot tu, baik tak payah jadi pemimpin. Nak pulak pemimpin kepada parti yang KONONnya memperjuangkan Islam tu. Baik dia masuk parti Bontot PKR tu lagi baik!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Aku rasa beruk 2ekor ni akan diberi apa yang dihajati jika menurut kata tuannya. Contoh mungkin beruk ni nakkan hak memanjat pokok kelapa yang rendah tetapi banyak buah muda.

    BalasPadam
    Balasan
    1. bila dswa jd mb, senang le nak dapat projek lumayan ? sokongan ada udang balik mee belaka puak-puak ni

      Padam
  2. takut hajat anwar tak tercapai... yg dikejar tak dapat, yg dikendong berciciran.. PAS perlu pecat musang berbulu ayam.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping