Selasa, Ogos 19, 2014


Memang malang sungguh nasib Si Hadi Awang ni. Bak kata pepatah, dah jatuh tangga kena timpa. Sekarang masuk pulak dalam lobang taik PKR.

Tapi itulah yang peliknya. Masih jugak dia nak percaya dan menaruh harapan pada puak - puak Parti Khianati Rakyat PKR tu. Masih jugak dia nak bergaul dengan diorang.

Bukan ke Rasulullah S.A.W pun dah pesan. Kalau nak cari akwan, cari la yang baik - baik. Kalau berkawan dengan orang jual minyak wangi, maka kita pun bau wangi.

Yang Si Hadi Awang ni pulak, suka sangat nak berkawan dengan Si Ketua Penipu yang kuat "Main Belakang" tu. Penyudahnya dia jugak yang terpaksa tanggung seksa.

Hari tu pun dia dah kena fitnah dengan puak - puak PKR tu bila ada dikalangan bekas calon mereka mengambil tindakan saman terhadap dirinya.

Sampai hari ini, tak de pun pemimpin dikalangan PKR tu yang tampil untuk mempertahankan maruah dia sebagai rakan sekutu kepada Pakatan.

Sebaliknya, PKR biarkan dia "Mati Kering" disaman oleh bekas calon mereka sendiri. Pun Si Hadi Awang tu masih nak percaya pada puak - puak PKR tu?

Nah!!! Sekarang tampil pulak Si Tian Chuak dengan dakwaan kononnya Si Hadi Awang tu dah buat 'Deal' dengan pihak istana serta melibatkan Tuanku Sultan sendiri.

Apa lagi yang PAS nak cakap? Apa lagi yang Pencacai - Pencacai PAS nak tipu kepada rakyat? Aib Si Hadi Awang tu dari sehari ke sehari dibogelkan terang - terangan.

Takkan la ahli PAS diperingkat bawahan masih lagi nak berdiam diri dan membiarkan maruah Si Hadi Awang tu diaibkan sedemikian rupa secara terbuka?

Tak berani ke diorang nak bertindak dan mengecam apa yang dilakukan oleh PKR terhadap Presiden parti mereka sendiri? Sanggup diorang tengok Si Hadi Awang tu dibuli?

Kalau nak harapkan pemimpin - pemimpin lain dalam barisan kepimpinan PAS tu tampil dan mempertahankan Si Hadi Awang ni, jangan mimpi la!!! 

Orang macam Khalid Gereja, Husam Kambing, Mahfuz Bean, Mat Syabu dan sebagainya tu semua pikir pasal diri sendiri je. Bukannya diorang pikir pasal kepentingan parti. Jadi, peduli diorang kalau Si Hadi Awang tu dibuli. Janji poket diorang kembung sudah la!!!
Categories: ,

6 ulasan:

  1. melayu mudah lupa.. bukan ke hr tu diorg kata menantu hadi dpt jwtn penting d selangor?

    BalasPadam
  2. Semuanya Tak Akan Buat Apa2 Untuk Mempertahankan Hj Hadi Sebab Mereka Kata Dan Percaya Bahawa Semua Yang Tersiar Dalam Posting Ini Mengenai Hj Hadi Adalah Fitnah UMNO Dan BN Semata-Mata Untuk Melagakan PAS Dengan PKR Dan DAP Dalam PR. Begitulah Nasib Bila Dah Berakraban Dan Seronok 'Berdakapan'! Orang Semua Salah, Dia Aje Yang Betul.

    BalasPadam
  3. PAK HADI AWANG KELUAR PARTI PAS. JADI BEBAS.

    BalasPadam
  4. JANGAN LUPA AMANAT HAJI HADI. KAUORANG BOLEH JADI KAPIR TAU. BUKAN CAALANG TU....JADI KAPIR

    BalasPadam
  5. MEMANG BETUL LA TU. KALAU KITA BERKAWAN DENGAN ORANG JUAL MINYAK WANGI...WANGI DAN HARUMLAH BAU KITA. KALAU BERKAWAN DENGAN PECACAI ANGKAT TAIK...BAU BUSUK KOHONGLAH KITA. PAK AJI HADI FAHAM MAKSUD BUSUK KOHONG TU. JANGAN MARAH.....
    MUNGKIN INILAH KIFARAH BAGI PAK AJI HADI AKIBAT MENGKAFIRKAN ORANG UMNO MELALUI AMANAT HAJI HADI.

    BalasPadam
  6. inilah akibat berdoa memburuk-burukkan/mohon kehancuran orang yang menyembah tuhannya yang satu...masih belum terlambat untuknya bertawbat...nabi kata "orang yang sudah mencecah usia 60 tahun tapi masih enggan bertawbat maka tiada harapan baginya dan akan terus hanyut sukar untuknya kembali"

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping