Isnin, Ogos 18, 2014


Buat apa la nak susah - susah buat laporan Polis. Pakat ramai - ramai pergi cilikan aje mulut Pakwe Si Tipah Koyak tu. Habis cerita. Tak de la buang masa tak tentu arah.

Bukan ke sebelum ini diorang dari kalangan Pakatan Haramjadah tu kata yang diorang "Mesra Rakyat". Jadi rasanya tak de masalah untuk orang awam berjumpa dengan dia.

Tapi setidak - tidaknya, dengan laporan Polis tu, ada jugak la tindakan yang boleh diambil terhadap kebiadapan yang dilakukan oleh Pakwe Si Tipah Koyak tu.

Kita boleh tengok sejauh mana dia mampu membuktikan dakwaan yang dibuat terhadap Perdana Menteri sebelum ini. Jadi, perkara tersebut perlu dibuktikan.

Dalam satu kenyataan yang dibuat sebelum ini, Pakwe Si Tipah Koyak tu menuduh pendakwaan terhadap Si Ketua Penipu tu sebagai satu konspirasi.

Hari ini, pihak Polis telah mengeluarkan waran tangkap dan menyatakan bahawa Pakwe Si Tipah Koyak tu akan dihadapkan 
Sebagai seorang pengamal undang - undang, dia perlu kekal dengan kenyataan yang dibuat. Setiap dakwaan tu perlu berlandaskan kepada bukti yang kukuh.

Kalau setakat main cakap tak tentu arah je, baik tak payah dia susah - susah belajar tinggi - tinggi. Suruh budak sekolah tadika pun pandai nak bercakap.

Sekarang kita tengok sejauh mana Pakwe Si Tipah Koyak tu mampu menjaga integriti profesionalisme seorang peguam tu sendiri. Jangan dia tunjuk kemaluan depan orang lain.

Rakyat sedang menunggu sama ada dakwaan yang dibuat oleh orang yang mendabik dada kata dia pejuang menegakkan Keadilan tu bercakap benar atau pun sebaliknya.

Maka, jangan pulak lepas ni dia nak terkencing dalam seluar dan cuba nak selesaikan kes tu diluar mahkamah. Kalau dia betul - betul Anak Jantan, dia hadap kes tu untuk dibicarakan. Kalau tidak, kerat dia punya bagi anjing makan lagi bagus!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping